Mareldsbarn: jag håller med, du och D alternerar ju, hon är inte själv och jag tror inte hon kommer få men för livet för att ni skolar in henne nu. Tror också att det är ert, ditt och Ds, förhållande som ligger i riskzonen.
En bok med meddelanden låter bra, men jag skulle också vilja tipsa om att ni gör upp om vem som ska göra vad så att ingen av er kommer hem och känner att ni gör mest och grälar om det. Träffas ni så lite så behöver ni energi och ork att lägga på ER, inte vem som tar hand om hushållet. Skaffa en kalender att ha på väggen där ni tydligt skriver upp ffa lillans tider (bvc, dagis och liknande) och även era så att ni kan ha lätt översikt om vad som sker och inget missas. Så är det ännu en mindre sak ni behöver lägga ner energi på, att meddela det.
Rimfolina: gott med massage, skulle jag också vilja ha.
Det blev ingen bio. Eller jo, vi kom det dit, men lillan blev så rädd så vi gick mitt i. Shoppade lite kläder och kalasskor till V istället (var tydligen Nattsudd här idag, affärerna öppna till 22).
Men gud vad hett det varit idag. Inte var det direkt svalt i bion heller . Jag orkar inte träna ikväll iallafall.
Imorgon kommer syrran hit och vi ska slösa lite cash i affärerna. Andra syrrans dotter konfirmeras på lördag och jag behöver något nytt till det.
Jag är fö 30, fyllde i januari.
Lana: grattis i förskott.