Retrovagnstråden 16
Fast jag fattade inte riktigt... Vad var historien bakom vagnarna? Fick du först fel chassi och sedan hittade det rätta chassi/liggdel till båda?!
Fast jag fattade inte riktigt... Vad var historien bakom vagnarna? Fick du först fel chassi och sedan hittade det rätta chassi/liggdel till båda?!
NU är jag förvirrad!
Är inte det tredje gången den är ute?! Eller har hon flera? Fattar noll!
http://www.tradera.com/Retro-akpase-i-gron-manchester-Nyskick--auktion_95357451#pic
Ser denna tråd normal ut för er?
För mig är den helkonstig. Alla citat är konstiga, och jag kan inte skriva längst ner. Rutan för att skriva i inlägget är längst upp till vänster. Och det är bara i denna tråden det är så!
Var tvungen att maila och fråga om den gröna åkpåsen, varför den varit uppe fler gånger! Detta var svaret:
"Har nyss lagt ner en babybutik, och därför blev det en del grejer över. Hade några stycken likadana åkpåsar kvar i samma färg. Därför har jag haft de ute på tradera flera gånger."
=) Så där var svaret på det!
Lallan
Den mörkaste är snyggast till fondväggen. =)
Men är det inte Swinghunny som har sitt barnvagns-lager i närheten där Häxan Hedda bor? Eller jag är ute och cyklar? Swinghunny kanske vet något om henne...