Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Retrovagnstråden 16

Jepp. Min man är skitsur att jag försöker sälja den. " Du är inte klok. Den som är så fin!"

• AlexandraK
    Lokatt skrev 2009-07-16 22:11:09 följande:
    Jag måste nog hålla med din man, du är inte klok som ska sälja den!
    Tycker du den gröna är SÅ fin? Den har stora fina hjul, fina stänkskärmar - men resten är jag nog inte överförtjust i. Eller jo, jag gillar vagnen. Men inte sådär jättemycket. Ska nog sälja en till snart.  
  • AlexandraK
    Boothwalker skrev 2009-07-16 22:13:21 följande:
    Jag vill förresten ha nallen...
    Jag med... Det var dumt att fota vagnen med den. Den kommer jag behålla.
  • AlexandraK
    Lokatt skrev 2009-07-16 22:17:49 följande:
    emmaljunga är ju mitt favvo märke, så de flesta emmaljunga i samma tids-stil slår den MEN helt klart en av de snyggaste brio från tiden. Jag har ju en brio liggvagn, med liknande liggkorg, emn min är inte fin på samma sätt, den är mer gullig
    Trodde SilverCross var ditt favvomärke  Fast det är svårt att jämföra Emmaljunga med SilverCross.
  • AlexandraK
    Veladis skrev 2009-07-16 22:23:58 följande:
    Jag har en sådan grön som alexxia, fast man har sitdel. jag tycker itne den är så fin.Men jag kan ju inte lägga ut den nu...
    Inte om du ska lägga ut den billigare!
    kristinah skrev 2009-07-16 22:20:31 följande:
    ska man sälja eller borde man behålla?är i valet och kvalet nu....när har ni gått vidare på sittvagnen?lillen vill mest sitta i liggvagnen nu, och börjar växa ur den på längden...då är det ändå en brio liggvagn från slutet av 80talet vi pratar om=rymlig 
    Undrar också när det är dags för min lilla med sittvagn. Givetvis retro. Jag satte henne i en kompis Bugaboo-sittvagn (jag vet! skäms på mig! haha!) och där satt hon jättebra. Men jag tror hon är för liten för att sitta i sin egen sittvagn. Hon kan inte sitta upp själv!

Ni andra - när satte ni era barn i retro-sittvagn?
  • AlexandraK
    Lokatt skrev 2009-07-16 22:18:32 följande:
    DOCK, varukorgen är ful!
    HAHA! Näää, den passar vagnen!
    Lokatt skrev 2009-07-16 22:21:38 följande:
    nje, det beror på vad man ska ha de till, emmaljunga vinner poäng över silver crossen i användarvänlighet! De två silver crossar jag haft har mest används innomhus som vagga och bara för att vara vacker. utomhuspromenaderna med dom är lätträknade. Emmaljungorna har jag ju använt, mycket.
    Även om min Mothercare inte är en SilverCross så är dom ju lika. Och jag använder den HELA tiden! =) Otymplig? Ja. Värt det? Ja.
  • AlexandraK
    Lokatt skrev 2009-07-16 22:36:37 följande:
    haha, nja, inte värt det här... funkar inte alls, jag går hundpromenader, till barnens dagis osv. Men iof. jag är en vagn-galning som har vagn till många olika tillfällen, så den är ju "finpromenerad". Och en hedersplats i vardagsrummet som sova-middag vagn är inte fy skam det heller
    En sån grann vagn ska givetvis stå i vardagsrummet. Min Mothercare är inte hälften så fin. Och jag lovar - den har tyvärr tagit stryk av allt användande. Jag tar också hundpromenader med min vagn.
  • AlexandraK

Yukio.
    Ja, jag kan ju prova! Hon är 5  månader, 1 vecka. Älskar att  sitta i liggvagnen med kudde/ryggplatta uppe. Ja, det är kanon att vagnarna är vända mot förarna. Är det nu som det blivit inne att man inte vill se sitt barn under barnvagnsfärden? *ryser*

Lokatt.
    Kan din 1½-åring sitta i din gröna åkpåse? Är riktigt sugen!! Vill ha den i vinter... Inte din alltså, den som finns på tradera. :D

Svar på tråden Retrovagnstråden 16