Retrovagnstråden 16
OT. Har precis sålt en brudklänning på tradera. Hur skickar jag den billigast tror ni?
OT. Har precis sålt en brudklänning på tradera. Hur skickar jag den billigast tror ni?
Loppis och auktion idag. Köpte en gammal kälke och en gammal fin skolbänk (bänken och stolen satt liksom ihop. ni förstår säkert vad jag menar.) Det är kul att ha barn. E bra ursäkt för att köpa sånt. =) Tror jag såg en dubbel-kimi. Någon som har bild? Hade jag haft plats i bilen hade den följt med hem.
Är lite besviken. Var på bilträff i lördags. Jänkare: 50-60-70-tal. Marknad och grejor. Rockabilly... EN retrovagn såg jag. Det var dåligt!!!
Någon som har en dubbel-kimi? bil? (eller hittar jag på en vagn? dvs missuppfattat)
Tyckte den var lik Lindadjo's vagn. Fast grå. Den hade nog stått ute. Hade den inte varit så skitig (jag vet... man kan ju tvättade den) hade jag ringt mannen som hade fått komma med släp. Fick knappt plats med dom sakerna vi redan köpt. Hade säkert fått den snorbilligt. Allt var billigt på loppiset. =)
MissMio
Det var i Hässleholm. Power Meet-träff. Jätteskoj var det!
Jag tror det var en sån vagn jag såg! Fanns dom i grått också tror du?
Tessax. Min gröna duo vägde 20 kg packad. Så en vanlig liggvagn - ca 18 kg? Den gröna duon var ju inte jättestor...