Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK
    Garageänkan skrev 2009-06-13 09:55:50 följande:
    Tjohej. Vi är på stugan i helgen (nu är jag hos svärmor på kaffe&internet)På stugan har vi inget rinnade vatten, knappt nån el och så är alla rum renoverade på 70 talet med orangeblommiga tapeter och orangea heltäckningsmattor och vi har igen TV så vi lyssnar på gamla vinyler och läser tidningar... Sonen sover i e vagn från 60 talet och det är bara för härligt! Mölerna är också från 20-70 talet. I love it.
    Härligt! Ta bilder så vi får se när ni kommer hem!
  • AlexandraK
    Tessax skrev 2009-06-13 14:02:26 följande:
    Var det inte en sån du skulle försöka fixa? Har också hört att som är jättesmå men jag tycker att dom är väldigt fina. Inte 110 kronorsfina dock....
    Ja, jag skrev här att jag ville ha en och tänkte fråga svärfar som jobbar på Länsförsäkringar. Men jag hann inte. Han kom med en på BB när lillan var nyfödd! Den är söt och fin - men som du säger - inte för 110 kr.
  • AlexandraK

Lokatt.
    Tror du regnskyddet är för stort till min blå 80-tals Brio, sittvagn? Är också sugen på det! Men vill gärna kunna använda det både till ligg och sittvagn.

• AlexandraK

Ja du måste berätta! Kanon!
    Men tror du inte min Brio är mindre än en 70-talsvagn? Eller är jag ute och cyklar?

Svar på tråden Retrovagnstråden 16