-
Kanske solblekt.Cecci78 skrev 2009-08-26 21:14:26 följande:men tror ni det är orginalklädseln (förutom nyckelpigorna då ? jag tycker den ser omklädd ut
-
Billigt!!!
www.blocket.se/varmland/Gamla_barnvagnar_23267171.htm&w=3 -
Nej vad synd!!!Boothwalker skrev 2009-08-26 22:59:28 följande:www.vt.se/nyheter/artikel.aspx... det har brunnit i min fyndloppis =(
-
Sarahl
Grattis till liten i magen! -
Åhh. Jag vill ha lekhagen!!!
www.blocket.se/alvsborg/Retro_spjalsang__barnsang__skotbord__lekhage_23274439.htm&w=3 -
Är där sådana fina kulor på din också?Boothwalker skrev 2009-08-27 12:53:52 följande:Lekhage har jag (fast hopfällbar utan botten) Men spjälsängen var snygg! (ok, lekhagen med)
Fast lekhage känns väldigt långt borta just nu. Min lilla älskling kommer nog aldrig lära sig krypa. Hon blir förbannad var gång jag lägger henne på mage. Hmm... -
Hehe. Tror jag med.Boothwalker skrev 2009-08-27 13:53:34 följande:Ja jag har kulor på min. Och ja du har säkert en sån där unge som aldrig kommer lära sig krypa eller gå utan bara ligga på rygg och sprattla resten av livet =)
-
Stackars mig? Jag kommer alltid veta var jag har henne...Boothwalker skrev 2009-08-27 14:35:54 följande:Stackars dig. Och Ellie...
-
Ska kolla om en timme när jag ska ut i garaget (har min hokuspokus där). Om inte någon annan hinner före att svara... =)Garageänkan skrev 2009-08-28 18:54:36 följande:Idag fyndade jag en hokus pokus i kanonskick. Den är gul på sidorna och brun sittdel men de hade satt två slipsar som säkerhetsremmar. Ska det finnas nån slags säkerhetsrem mellan benen när man sitter i bildelen eller uppe i matstolen och hur ser de ut isåfall original? Har någon bild?
-
Så mycket vet jag... att där inte är en slips på min.Garageänkan skrev 2009-08-28 19:14:29 följande:skulle va snällt det. Det är ju typ ett platt hål för en rem vid matstolsdelen iaf. Men knappast har där suttit en slips
Men jag ska kolla om den ser ut som den du lagt upp bild på. Med mätartavlor.
Min är iofs inte brun-gul. Men den är lång ifrån ny. -
Garageänkan
Min ser likadan ut med remmarna som på den du visade. -
Loppis idag. (Konstigt va?!)
Köpte en urcool docksulky. Med skottrutig sits. Visst är det någon i tråden som har en sådan? 10 kr. =)
Tyvärr blev det inte den gröna soffan. Vi vågade inte. Men däremot har vi precis varit ock köpt helt nya möbler till vardagsrummet. Kommer bli sååå fint. -
Bw.
Gick förbi en av loppisarna här i lilla byn när jag var ute med hundarna. Och gissa vad jag såg? Dom säljer en lekhage. Gammal med kulor. Är där bara en kulrad på din? Denna var också utan botten. Måste dit i morgon och handla!! -
Du missade säkert inget.Boothwalker skrev 2009-08-29 21:02:57 följande:Ska kolla. Tror det är två rader...Idag körde vi förbi en bakluppeloppis i Målilla. Men päronen ville inte stanna (vio var på väg till farmor och farfar) Men jag hade ändå inga pengar... Men jag hade velat gå.
-
Du är sååå duktig på trådstart Bw. Gör en ny!
-
Ja, jag gör många fynd! =)spuff skrev 2009-08-29 22:16:20 följande:Jag har en liknande röd som står hemma hos päronen. Tvingade dem att släpa hem den från sommarstugan för jag tänkte ha den till O sen. Men känns som lite klämvarning för fingrarna. Vi har funderat på att byta ut spjälsängen, för hon hatar den och sover mest hos oss. Men då måste det ju vara något hon inte trillar ur. Typ en madrass på golvet.Gud vad alla fyndar hela tiden, känns som Alexxia bor i världens fyndstad! Själv var jag på Myrorna idag, men köpte bara en gammal träbil. Biiil, säger O med Lidingö-i.
Längtar tills Ellie kan prata!! Bil kommer nog vara ett av dom första orden.
Men faktiskt, hon säger redan mamma. Vet inte om det är tidigt... Hon började med det vid 6 månader ålder.