Inlägg från: AlexandraK |Visa alla inlägg
  • AlexandraK

Retrovagnstråden 16

Familjetrollet
    Vad surt att dockvagnen försvann!!!
    Jag gav nog 70 kr för mina 2 krokar.

• AlexandraK
    spuff skrev 2009-07-29 21:59:37 följande:
    Jag vet inte riktigt familjebakgrunden, men han hade liksom varit ensam på biblioteket i flera timmar och var kvar när vi stängde kl 19. Tyvärr kunde han varken svenska eller engelska så jag kunde inte få ur honom någon information. Lilla plutten. Men det dök upp en syster sen...efter 1 1/2 timme...
    Näää vad sorgligt! Han hade man ju kunnat ta med sig hem och tagit hand om!
  • AlexandraK
    Tessax skrev 2009-07-29 22:46:55 följande:
    Yukio: Låter helt galet att någon skulle lämna sitt brn på det sättet. Du skulle ha tagit med honom hem och gett honom till BW Nä men skämt åsido, fy fasiken, det skulle krävas tillstånd för att få skaffa barn....
    Hihi. Bw får alla barn.
  • AlexandraK
    ElisaDay skrev 2009-07-29 22:58:41 följande:
    Nu har jag hämtat hem vagnen från Haninge. Fin och så hel och fräsch :)Sambon är väl inte sådär jätteförtjust i att det står två vagnar här hemma nu (plus två "vanliga").. så jag måste ev. fundera ut hur jag ska göra.. blä. Vill ha kvar båda typ :P
    Men ha kvar dom allihop! Det kommer säkert ett tillfälle då din sambo vill ha något extra "onödigt" och då får du släppa efter. Så gör vi här hemma. =)
  • AlexandraK

Bw. Gillar du dom högklackade och är dom snygga till klänningen så kör på dom. Lite mer "tjejiga" till klänningen men ändå du. =)
    Annars dom med döskallar!

• AlexandraK
    Boothwalker skrev 2009-07-29 23:02:07 följande:
    JAAAAA =)
    Då vet jag var jag skickar Ellie när hon börjar bråka. =)
  • AlexandraK
    ElisaDay skrev 2009-07-29 23:05:44 följande:
    Haha jag har faktiskt redan funderat på att "dra ut på" säljandet av en vagn...Ja helt enkelt, inte prata om det så mycket. Använda båda och låtsas som ingenting, så får vi se vad som händer.. :P
    Det går säkert bra. Om han börjar undra för mycket - sätt ut en vagn till salu. Men för ett skyhögt pris. =)
Svar på tråden Retrovagnstråden 16