• Anonym (slynan)

vad vill du bli kallad i sängen?

Jag och min sambo gillar att prata dirty i sängen.
    Min fråga är vad ni andra tjejer gillar att bli kallade, om ni nu gillar det alls?

Själv går jag i gång på att bli kallad hans lilla slyna tex, hora och slampa går däremot helt bort, då tänker jag bara på utsatta tjejer, slyna där emot är för mig en tjej som gillar och kräver sex (jag).

vad gillar/ogillar ni?

kramis

• Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?
  • Miss M V
    Oliner skrev 2009-05-30 22:28:54 följande:
    Du kan kalla mig vad fan du vill, jag kommer ändå knulla skiten ur dig.
    Oh, hjärtat. är du här?
    THE Slyna!
  • Oliner

Miss M V skrev 2009-05-30 22:39:41 följande:

Oh, hjärtat. är du här?
    Ahh tittar in ibland för att se om ni sköter er
  • Seven Costanza

Jag vill inte bli kallad något i sängen som jag inte blir kallad annars. Jag kan tycka om att han t ex håller mig om håret och rör mitt huvud när jag suger, men jag håller i hans huvud när han slickar mig också så vi turas om. Jag tänder inte på ug-sex. Det allra bästa är när han är i mig och spontant stönar ut att han älskar mig och att jag är så skön och jag kvider (eller ibland skriker)och säger att jag älskar honom också. Jag tycker om sex och det får gärna varieras, men något "hårdare" som liknar förnedring är jag inte med på. Och min kille skulle nog aldrig våga föreslå det heller, vet inte om han vill men han vet att jag inte är för sådant. Vi vill vara så jävla jämställda överallt så och det funkar bra för oss.

• Jungblom

Beror helt på humör!
    Ibland är det skönt med bara stönen
    Ibland dirty med slyna, fitta
    Ibland gudinna, underbara älskling

• Miss M V
    Oliner skrev 2009-05-30 22:41:20 följande:
    Miss M V skrev 2009-05-30 22:39:41 följande: Ahh tittar in ibland för att se om ni sköter er
    Det gör vi!
    THE Slyna!
  • Anonym (dirty)

det beror helt på hur vi har sex. om vi verkligen älskar eller knullar skiten ur varann

Vi har ett väldigt starkt förhållande och intar ofta speciella "roller" när vi har sex. det är lite olika vem som dominerar. men jag gillar att han tar övertaget och bara tar vad han vill ha. då kan han ofta kalla mig för slyna och slampa och smiska mig och håll fast mig. sen så snackar vi en hel del dirty också.

• Lindorm

Anonym (E) skrev 2009-05-26 21:14:59 följande:

Mitt namn.
    Är vi bara två i hela tråden som föredrar att bli kallade vid namn? Det är ju jättehett att höra någon stöna fram ens namn med släpig sängkammarröst.
  • LillaJag73

Ja, jag gillar då inte att bli kallad mitt namn - jag blir bara fnittrig av det.

Jag är väldigt ambivalent och det är inte så lätt för min partner. Ibland är det slampa, slyna och hora som gäller. Ibland blir jag bara irriterad när han säger så...

Ibland vill jag att han skall vara omtänksam och mjuk och kalla mig älskling och säga att han älskar mig...

Problemen uppstår när vi vill olika...

Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?