• Anonym (slynan)

vad vill du bli kallad i sängen?

Jag och min sambo gillar att prata dirty i sängen.
    Min fråga är vad ni andra tjejer gillar att bli kallade, om ni nu gillar det alls?

Själv går jag i gång på att bli kallad hans lilla slyna tex, hora och slampa går däremot helt bort, då tänker jag bara på utsatta tjejer, slyna där emot är för mig en tjej som gillar och kräver sex (jag).

vad gillar/ogillar ni?

kramis

• Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?
  • Anonym (Nfnf)

Om man vill bli kallad fula saker börjar man ju undra egentligen 

• Anonym (Nfnf)
    Anonym (Kukgigant) skrev 2024-02-16 00:13:17 följande:

Gillar inte direkt bli kallad något men gud vad härligt det är när kåta kvinnor objektifierar mig för min stora kuk. Älskar att höra "Ååh längtar till din stora kuk", "Ååh du är så stor", "större än min man/pojkvän" etc.

Hänt att jag satt på kvinnor jag jobbar med och ryktet sprider bland kåta kvinnor där.

Som att det bara är det viktiga, suck
  • Anonym (Nfnf)
    Anonym (?) skrev 2024-02-15 23:57:47 följande:
    Skulle inte förnedra min kvinna med nedsättande tillmälen. Aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Hade ett o,n,s som ville bli knullad hårt och smiskad ... fixade inte det..Kändes bara fel...
    Du låter som en snäll kille. Gå inte med på det senare heller för någon annan , även om någon skulle tjata utan stå upp för dig själv. 
  • Tink
    Anonym (?) skrev 2024-02-15 23:57:47 följande:
    Skulle inte förnedra min kvinna med nedsättande tillmälen. Aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Hade ett o,n,s som ville bli knullad hårt och smiskad ... fixade inte det..Kändes bara fel...
    Nej, det är inte ett dugg nedsättande om det sägs på rätt sätt med glimten i ögat och av en person som älskar mig ur hela sitt hjärta och som ställer upp för mig i alla lägen. Det är bara lek med ord - man behöver inte vara så dödsallvarlig hela tiden. 
  • Anonym (?)
    Tink skrev 2024-02-17 21:26:00 följande:
    Nej, det är inte ett dugg nedsättande om det sägs på rätt sätt med glimten i ögat och av en person som älskar mig ur hela sitt hjärta och som ställer upp för mig i alla lägen. Det är bara lek med ord - man behöver inte vara så dödsallvarlig hela tiden. 
    Inte dödsallvarlig på något sätt men - vill man bli förnedrad verbalt under sex så har man nog problem i övrigt.  Skaffa självrespekt och lär ditt eget värde.
    Annars lär du ju bli utnyttjad igen.
  • Anonym (Okej=)
    Anonym (Nfnf) skrev 2024-02-17 21:06:07 följande:

Om man vill bli kallad fula saker börjar man ju undra egentligen 

Ja, särskilt då vissa kvinnor här ondgör sig över misogyna män, men i sängen är det tydligen helt okej?
  • Anonym (?)

Verkligen ingenting. skulle låta sä konstlat och fel. 

• PunkPyret

Liksom Xva en bit högre upp i tråden gillar jag allt som beskriver en riktigt kåt brud; kuksugerska, knulldocka, sprutluder, kåtröv osv, och även punkhora, punkfitta m m

• PunkPyret
    PunkPyret skrev 2024-02-18 23:12:56 följande:

Liksom Xva en bit högre upp i tråden gillar jag allt som beskriver en riktigt kåt brud; kuksugerska, knulldocka, sprutluder, kåtröv osv, och även punkhora, punkfitta m m

Hon hette ju Tjejjj som skrev det ser jag nu, sorry. 
Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?