• Anonym (slynan)

vad vill du bli kallad i sängen?

Jag och min sambo gillar att prata dirty i sängen.
    Min fråga är vad ni andra tjejer gillar att bli kallade, om ni nu gillar det alls?

Själv går jag i gång på att bli kallad hans lilla slyna tex, hora och slampa går däremot helt bort, då tänker jag bara på utsatta tjejer, slyna där emot är för mig en tjej som gillar och kräver sex (jag).

vad gillar/ogillar ni?

kramis

• Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?
  • kaji78

Anonym (Falda) skrev 2009-05-14 15:20:08 följande:

Sprutluder har jag också svårt att se den sympatiska delen med?Dirty talk måste väl inte vara förnedrande talk? Varför går så många tjejer i gång på att höra "nu ska du straffas"? eller att kallas slampa och hora`? kan man inte gilla att ha sex UTAN att vara en hora eller slampa?
    tycker inte heller ditry talk behöver vara förnedrande, tycker om när det är beskrivande, sexigt och lockande...

sen kan jag väl iofs uppskatta om maken har för avsikt att dela ut någon nästan lekfull bestraffning i samband med sex och talar om det. men skulle han mena en allvarligare bestraffning så skulle det knappast ha med sex alls att göra.

bli kallad slampa och hora...nä det skulle jag bli ledsen/arg om han sa/tyckte att jag var.
  • Thaleya

Anonym (Falda) skrev 2009-05-14 15:22:31 följande:

Förresten, jag gillar att höra "vad sexig du är" eller annat uppmuntrande om min kropp
    Håller medhär något normalt och en komplimang.
  • Miss M V

"Din kåta slyna", "knulldocka", "luder"..you name it. Bara det är förnedrande (som bägge kommit överens om) så är går jag i gång på det. Att höra nån väsa i örat: "Din lilla slyna" och så känner man hur en hand tar tag hårt i håret.. Yummie..

THE Slyna!
  • Anonym (stööön!flås)

Någon som väser "din snåla smålänning" hellre, isåfall, om det ska förnedras..hehe!

• Anonym (Otippat)

Hora, äckliga fitta, luder, slyna etc etc.

Det är hon som gillar det.

• Anonym (inget)

jag vill inte bli kallad nånting. han ska vara tyst förutom om han måste kvida fram hur skönt det är eller stön osv.

• styggingen

Jag brukar kalla henne för hjärtat, älskling eller något annat lika hemskt haha.

• Oliner

Du kan kalla mig vad fan du vill, jag kommer ändå knulla skiten ur dig.

Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?