• Anonym (slynan)

vad vill du bli kallad i sängen?

Jag och min sambo gillar att prata dirty i sängen.
    Min fråga är vad ni andra tjejer gillar att bli kallade, om ni nu gillar det alls?

Själv går jag i gång på att bli kallad hans lilla slyna tex, hora och slampa går däremot helt bort, då tänker jag bara på utsatta tjejer, slyna där emot är för mig en tjej som gillar och kräver sex (jag).

vad gillar/ogillar ni?

kramis

• Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?
  • Anonym ((-))

Min kk sa slyna till mig sist när jag va där och underhöll mig. Blev lite lätt förvånad. Inte avtänd men inte heller extratänd.
    Skulle vara nice med lite mer prat så länge det inte blir allför grovt.

• kaji78

jag tycker inte om att bli kallad slyna, hora, slampa etc.

älskling fungerar bra:)

men han får väldigt, väldigt gärna tala om för mig vad han tänker göra med mig eller säga åt mig vad jag ska göra

• Jokez

Personligen tycker jag att det är bäst om min partner håller tyst. Däremot gillar hon att jag kallar henne hora eller slyna eller liknande :)

• Anonym

Jag kallar min kille pissenisse i sängen. Kanske därför jag inte får mig något. Men han snackar hela tiden om att pilla och sätta på i prutt (min). Då tycker jag att det är okej att kalla han pissenisse. För om kissen inte duger så behöver han inte min prutt heller. Då kan jag tillfredställa mig på egen hand istället.

• Anonym (hihi)

Ibland pratar vi.....

Han: åh jag älskar din trånga fitta...du är så trång.....

Jag: Knulla mig...mer, hårdare...m.m.

• Anonym (suckar högt)

Nåde den som kallar mig hora eller slyna eller nåt i den stilen!!!!! ... jag blir förbannad o all sexlust rinner av mig... även fast jag vet o förstår att det är en del av ett "spel"... men nej tack ..... jag vill ju vara det finaste o sexigaste han kan ha... inte nåt annat.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-13 14:32:23 följande:
    Jag kallar min kille pissenisse i sängen. Kanske därför jag inte får mig något. Men han snackar hela tiden om att pilla och sätta på i prutt (min). Då tycker jag att det är okej att kalla han pissenisse. För om kissen inte duger så behöver han inte min prutt heller. Då kan jag tillfredställa mig på egen hand istället.
    om det inte vore en sida där man pratar om sex så hade jag trott på ditt språk att du är minderårig....... =/
  • Anonym (slynan)

Jag håller med de ovan som säger att hora går bort. Det känns så billigt. jag vill inte vara hans hora= betald prostituerad, däremot hans lydiga slyna = kåt kinky sambo

Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?