• Anonym (slynan)

vad vill du bli kallad i sängen?

Jag och min sambo gillar att prata dirty i sängen.
    Min fråga är vad ni andra tjejer gillar att bli kallade, om ni nu gillar det alls?

Själv går jag i gång på att bli kallad hans lilla slyna tex, hora och slampa går däremot helt bort, då tänker jag bara på utsatta tjejer, slyna där emot är för mig en tjej som gillar och kräver sex (jag).

vad gillar/ogillar ni?

kramis

• Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?
  • Anonym (Submessive)
    Decnet skrev 2009-06-04 21:58:02 följande:
    Anonym (Submessive) skrev 2009-06-02 10:28:30 följande: Hon hade bara kallat mig "homogay" en gång sen hade hon förmodligen varit oförmögen till att yttra ett ord på flera dagar sen... Däremot är Mitt namn Robban.. och att bli kallad vid namn, är det sexigaste JAG vet..
    haha.. men grejen är väl att vi har roller i sängen..
  • timri

Ska det vara prat i sängen så ska det helt klart vara dirty, bli kallad för kåtslyna, slyna, slampa. Sedan få höra vad för snuskiga och kinky saker han vill göra blir som ett extra krydda

• Anonym (stööön!flås)

...lilla herpes-bacillen!

• Pokeus

Pappa, även daddy går bra. Tänder på det, även om hon bara är ett eller några år yngre. 

• Dirtyminded

Hm... finns det verkligen något sexigt att kalla killar? 

OM vi bortser från Master, vilket jag förknippar med med regelrätt BDSM... 

• Tink

Jag tänder inte alls på att bli kallad "slyna" eller "hora". Däremot när han kallar mig "babe". Det känns både sött och lite sexigt på något sätt. Han kan också ibland kalla mig "min kåta lilla geisha-tjej" (för att jag talar japanska). Det tycker jag om.

• Anonym (Alex)

Alexander den store :)

• Anonym (?)

Totalt avtändande att kalla eller bli kallad det ena eller det andra. Rätt porrskadar kan jag tycka. Knullade ett o.n.s som började gapa på engelska .Oh yrs, fuck me, make me cum so hard.... rätt så jävla avtändande kan jag tycka...spruta mig på halsen ... ooooh du har rakad pung.. som om jag inte visste det?

• Anonym (Ceasar)
    Anonym (stööön!flås) skrev 2009-06-06 20:55:21 följande:

...lilla herpes-bacillen!

Det var sexigt värre! Haha
Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?