• Anonym (slynan)

vad vill du bli kallad i sängen?

Jag och min sambo gillar att prata dirty i sängen.
    Min fråga är vad ni andra tjejer gillar att bli kallade, om ni nu gillar det alls?

Själv går jag i gång på att bli kallad hans lilla slyna tex, hora och slampa går däremot helt bort, då tänker jag bara på utsatta tjejer, slyna där emot är för mig en tjej som gillar och kräver sex (jag).

vad gillar/ogillar ni?

kramis

• Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?
  • Anonym (Busken)

Nåt som går FETT bort är bebissnack/romantisktmjuksnack: "lilla älskling kom till pappa" eller "mitt hjärta jag älskar dig" eller "jag vill älska med dig hela natten, huga, kom igen det ska vara "jag vill knulla dig hela natten"!

• Anonym (phph)
    Anonym (slynan) skrev 2009-05-13 12:43:40 följande:
    Det där med a kvida känner jag igen, min sambo gillar det också, mest när jag håller på att komma då övergår kvidandet nästan till snyftningar. Jag gissar att det är killarnas ego grej att höra att tjejen blir tillfredställd av dem
    Fast jag tror inte att det bara är killarna som gillar att höra det. Själv älskar jag att höra min man stöna av njutning. Och att se hans ansikte när han kommer.....Herregud! Det är underbart!

Annars är jag som du, ts, jag (och min man) gillar att använda ett "snuskigare" språk när vi har sex. Och att bli kallad slyna har jag inget som helst emot då det kommer ifrån honom.
  • Anonym (Submessive)

Mitt lilla knullhål...

Det är då han intar rollen som dom som jag kallas så..

När jag är dom vilket är sällan är han min slampa...

• Anonym (Submessive)

eller så kallar jag honom min lilla homogay... (hans egna uttryck men jag ycker det är lite sött)

• Nacka

skulle gärna vilja bli kallad Kingsize i sängen.

• Lindorm

Jag skulle gärna vilja bli kallad trång... :/

• Decnet

Anonym (Submessive) skrev 2009-06-02 10:28:30 följande:

eller så kallar jag honom min lilla homogay... (hans egna uttryck men jag ycker det är lite sött)
    Hon hade bara kallat mig "homogay" en gång sen hade hon förmodligen varit oförmögen till att yttra ett ord på flera dagar sen...

Däremot är Mitt namn Robban.. och att bli kallad vid namn, är det sexigaste JAG vet..
Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?