• Anonym (slynan)

vad vill du bli kallad i sängen?

Jag och min sambo gillar att prata dirty i sängen.
    Min fråga är vad ni andra tjejer gillar att bli kallade, om ni nu gillar det alls?

Själv går jag i gång på att bli kallad hans lilla slyna tex, hora och slampa går däremot helt bort, då tänker jag bara på utsatta tjejer, slyna där emot är för mig en tjej som gillar och kräver sex (jag).

vad gillar/ogillar ni?

kramis

• Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?
  • Anonym

tala inte med mig ta mig bara

• Anonym (slynan)

säger ni inget alls?

• Anonym (~*~)
    Anonym skrev 2009-05-13 12:33:57 följande:
    tala inte med mig ta mig bara
    Håller med! Va tyst och ge mig en rigtig omgång
  • Anonym (slynan)

hm, låter som jag är helt fel ute

• Anonym (morrr..)

brukar morra lite nästan.. eller vad man nu ska kalla det speciellt när man naffsar och biter lite sådär =)
    låter jävligt fjantigt när man skriver det då här men tjtjen verkar tända på det i alla fall.
    Sedan att hon kan kalla mig lite alllt möjlit =) men tänder när hon kvider stönar.... lustljud är jävligt uppkåtande!

• Anonym (slynan)

Det där med a kvida känner jag igen, min sambo gillar det också, mest när jag håller på att komma då övergår kvidandet nästan till snyftningar. Jag gissar att det är killarnas ego grej att höra att tjejen blir tillfredställd av dem

• Anonym (slynan2)

Så har vi det oxå! Fast lite mer, i sängen så är det master till honom och jag är hans kåta lilla slyna! Älskar att bli dominerad i sängen :)

• Anonym (Silence)

Prat under akten går bara fetbort. Skulle min man börja kalla mig saker i sängen skulle jag säkert bara börja skratta! Lite morr kan väl gå an under förspelsfasen.

Bind mig, älska mig!

• Anonym (morrr..)

Skulle nog inte se det som ego i lla fall inte från min sida utan det är en njutning i sig att få ge tillfredsställelse behöver inte ens vara så att jag knullar utan oralt eller med händer och tillhyggen =).
    Samma sak för min sambo hon njuter av att ge mig tillfredställelse
    Alltså när hon ser ig i ögonen när hoon står på knä framför mig och suger och man ser hur kåt hon är mmmm, då kan man säga både det ena och det andra och hon bara njuter precis som jag gör i samma situation =)

• Anonym

lilla kåta fjortis! ...me likie!

Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?