Inlägg från: Anonym (Silence) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Silence)

vad vill du bli kallad i sängen?

Prat under akten går bara fetbort. Skulle min man börja kalla mig saker i sängen skulle jag säkert bara börja skratta! Lite morr kan väl gå an under förspelsfasen.

Bind mig, älska mig!

• Anonym (Silence)
    Anonym skrev 2009-05-13 18:59:39 följande:
    Sprutluder. Både trevligt och kränkande på samma gång.
    Vilken del är kränkande och vilken är trevlig? Skulle någon kalla mig det skulle han få en örfil som hette duga!
  • Anonym (Silence)
    Lindorm skrev 2009-05-31 15:41:59 följande:
    Anonym (E) skrev 2009-05-26 21:14:59 följande: Är vi bara två i hela tråden som föredrar att bli kallade vid namn? Det är ju jättehett att höra någon stöna fram ens namn med släpig sängkammarröst.
    Jättehett? Jag skulle förmodligen börja gapskratta!
  • Anonym (Silence)

Jag har ett alldeles vanligt 70-talistnamn som det inte alls är något fel på, men jag skulle ändå inte fixa att höra det framviskat i mitt öra. Jag skulle associera för mycket till taskiga strandraggare, cirkuskostnären Katla, billig gladporr och annat löjeväckande.

• Anonym (Silence)
    Seven Costanza skrev 2009-06-01 22:07:23 följande:
    Nej, våra namn går bort helt i sängen, även om det inte är något fel på dem i sig. Jag har nämligen inte hört honom säga mitt namn sedan han sa att han älskade mig, 18 dagar in i förhållandet. Förutom när våra föräldrar är med, för det tycker vi är opassande. Det är älskling, och ibland liknande varianter på det, som gäller i sängen och utanför. Hans namn säger jag bara om jag är sur på honom och inte vill säga älskling, eller om han är långt bort så jag behöver ropa på honom.
    Det slog mig just att det är likadant för oss. Namnen använder vi aldrig när vi pratar med varandra, utan bara när vi pratar om varandra med andra.
Svar på tråden vad vill du bli kallad i sängen?