Jag och min man gifte oss förra sommaren då jag var 18 och han 20, vi har varit tillsammans i snart 4 år och det kändes helt enkelt rätt för oss att gifta oss. Jag vet att jag vill vara med honom för han är den som gör mig lycklig, och finns där för mig, och jag vill alltid finnas där för honom. Det finns många som chockeras över att jag gifte mig så tidigt, och tycker att jag går miste om massor, men så känner inte jag. Jag gör precis samma saker som alla andra, går ut på krogen, dansar, och har kul med vänner.
Tycker precis som "Spookie" att att vara huslig är inte nånting som behövs för att kunna gifta sig. Husliga intressen och jag går inte alls ihop haha..
Jag tror att det har att göra med hur man är som person, att gifta sig är inte heller någonting som man gör utan att tänka igenom det grundligt. Att säga JA kan nog vara svårt om man inte är redo.
Jag tycker inte att jag "bevisade" att jag var vuxen när vi gifte oss. Sådana revolter hade jag mot min mamma när jag var 14. Ne, att gifta mig med min man var något fint, och för att jag älskar honom och vill vara med honom. Då spelar inte ålder någon roll.