• Evangeline72

Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)

Vore kul om vi kunde följas åt. Jag har 17 kg som ska bort.....började idag med viktväktarna men kör hemifrån eftersom jag har lite material redan och inte hinner gå på möten.

Häng på!

Beach 2009, here we come ;)

• Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)
  • Tant Green

red rose 06 skrev 2009-05-07 16:06:01 följande:

hej , jag funderar på att börja viktväktarna, funkar det???käns ju inte så nä man får åta allt! hur mycket gå ni ner i veckan?
    Man äter allt men inte alltid Och inte hur mycket som helst förstås. I snitt brukar jag gå ner nästan 1 kg i veckan, mer i början (om man har mycket att gå ner) och mindre mot slutet.

Jag tycker det funkar jättebra med viktväktarna, just för att man får äta allt så man behöver inte bli hysteriskt sugen på något, och man klarar av att vara social och äta tillsammans med andra. Det håller i längden liksom, till skillnad mot speciella dieter där vissa saker är förbjudna.
  • typiskt123
    Man äter allt men inte alltid Och inte hur mycket som helst förstås. I snitt brukar jag gå ner nästan 1 kg i veckan, mer i början (om man har mycket att gå ner) och mindre mot slutet. Jag tycker det funkar jättebra med viktväktarna, just för att man får äta allt så man behöver inte bli hysteriskt sugen på något, och man klarar av att vara social och äta tillsammans med andra. Det håller i längden liksom, till skillnad mot speciella dieter där vissa saker är förbjudna.
    håller med fullt jag tycker de funkar jätte bra jag kör att jag äter alla mina point men tränar in 4 per dag som jag sparar till lördagen då jag inte räknar alls utan äter ALLT som jag vill pizza godis vin m.m ändå har jag alltid gått ner 0,5-1kg i veckan!
    de gör ju att är man riktigt sugen på nått så väntar jag till lördagen och äter de då!!

och räkna point är bara bassligt i början men vilken diet är inte de?!
  • Tudde

-1,2 härligt minus idag! :) Nu är det hockeyn som kallar! :)

Kämpa på!!

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg /Veckans:-0.2/Tot:-1.2/Nu 85.9/- Målvikt 70 kg

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -1,2 / Tot: -10,6 kg / Nu:71,2 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,2 kg /Tot: 12,7 kg /Nu: 78,3 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg /Veckans: -0,2kg /Tot: -1,7kg/Nu: 69,3kg/ Målvikt 62kg.

*Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -0,9 / Tot: -6,1 / Nu: 82,6 / Målvikt 64 kg

*Skruttis1979:Start:71,4 kg/Veckans:-0,7 kg /Tot:-2,5 kg/Nu:68,9 kg/Mål:60 kg

*HKK: Startvikt 80,5kg/Veckans: +0,5kg/Tot: -1,3kg/Nu 79,2kg/Mål 70kg

*Johannaerika: Startvikt 72.3 kg /Mål 62kg

*Kopparkruka: Startvikt 87,1 kg / Målvikt 72 kg

*KEL08: Startvikt:78,1kg/ Tot:4,9kg/ Nu:73,7 / Målvikt: 58-60kg

*Området: Startvikt:81,3 kr/ Tot:4,2 kg/ Nu:77,1 kg/ Målvikt: 60 kg

*SessanSessan: Startvikt:82,2 kg/ Målvikt: 61 kg

• typiskt123

*Evangeline: Startvikt 87.1 kg /Veckans:-0.2/Tot:-1.2/Nu 85.9/- Målvikt 70 kg

*Tudde: Startvikt: 81,9 kg / Veckans: -1,2 / Tot: -10,6 kg / Nu:71,2 / Målvikt 60 kg

*lilla hej: Startvikt 91 kg /Veckans: -0,2 kg /Tot: 12,7 kg /Nu: 78,3 kg - Målvikt 61 kg-

*blekinge: Startvikt 99 kg - Målvikt 79 kg

*Humlansbebis: Startvikt 71 kg /Veckans: -0,2kg /Tot: -1,7kg/Nu: 69,3kg/ Målvikt 62kg.

*Sudd: Startvikt 88,7 kg / Veckans: -0,9 / Tot: -6,1 / Nu: 82,6 / Målvikt 64 kg

*Skruttis1979:Start:71,4 kg/Veckans:-0,7 kg /Tot:-2,5 kg/Nu:68,9 kg/Mål:60 kg

*HKK: Startvikt 80,5kg/Veckans: +0,5kg/Tot: -1,3kg/Nu 79,2kg/Mål 70kg

*Johannaerika: Startvikt 72.3 kg /Mål 62kg

*Kopparkruka: Startvikt 87,1 kg / Målvikt 72 kg

*KEL08: Startvikt:78,1kg/ Tot:4,9kg/ Nu:73,7 / Målvikt: 58-60kg

*Området: Startvikt:81,3 kr/ Tot:4,8 kg/ Veckans: -0,6kg Nu:76,5 kg/ Målvikt: 60 kg

*SessanSessan: Startvikt:82,2 kg/ Målvikt: 61 kg

• Tant Green

Phuu... det har varit en hemsk vecka, med min mans födelsedag och igår en heldagskonferens med övernattning och massor av gott att äta och dricka Men jag har ätit och druckit och njutit... och i morgon börjar allvaret igen (fram till 25 maj då det börjar en till så där svår vecka )

• johannaerika

Hej

Jag undrar hur viktiga viktväktarträffarna är för att behålla motivationen uppe? Jag har inte gått på några viktväktarträffar då jag fått allt material av en kvinna här på familjeliv. Men det går segt. Behöver kanske den extra puschen man får vid mötena, eller vad tror ni? Är dem viktiga för att lyckas gå ner i vikt?

• KEL08
    johannaerika skrev 2009-05-10 19:34:58 följande:
    HejJag undrar hur viktiga viktväktarträffarna är för att behålla motivationen uppe? Jag har inte gått på några viktväktarträffar då jag fått allt material av en kvinna här på familjeliv. Men det går segt. Behöver kanske den extra puschen man får vid mötena, eller vad tror ni? Är dem viktiga för att lyckas gå ner i vikt?
    Personligen tycker jag dom är VIKTIGA!!
    Lyssna på alla som är i samma sits som en själv. Tips, råd, peppning!
    Ge de en chans vett ja'
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mamma & Pappa Älskar Dig Editღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • Evangeline72

Jag ska börja gå på möten snarast möjligt. Annars funkar det inte. Man vill ju inte betala 100 kr för att väga sig och det visar sig att man gått upp istället! Inte värt pengarna=). Så därför skärper man sig=)

• red rose 06

hej, jag ska dit idag, för första gången, e så trött på att pröva alla olika dieter hit o dit, gi, pulver, svällta mm!
    så nu eller aldrig!
    hoppas detta funkar?

går ni ner ngt??

• Veronica med Max
    johannaerika skrev 2009-05-10 19:34:58 följande:
    HejJag undrar hur viktiga viktväktarträffarna är för att behålla motivationen uppe? Jag har inte gått på några viktväktarträffar då jag fått allt material av en kvinna här på familjeliv. Men det går segt. Behöver kanske den extra puschen man får vid mötena, eller vad tror ni? Är dem viktiga för att lyckas gå ner i vikt?
    För mig är mötena A och O! Jag har försökt så många gånger själv men jag behöver den extra puffen jag får av att gå dit och väga mig, sedan har vi en fantastisk konsulent som peppar och motiverar superbra!

mindreavmig.blogg.se
Svar på tråden Vilka vill hänga på viktväktarna? Jag börjar idag=)