Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Hannnas skrev 2009-05-13 21:14:03 följande:
    man kan väl göra flera saker samtidigt
    exactly!!!{#lang_emotions_smile}
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

morrn morrn  *gäsp*

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-05-14 10:03:34 följande:
    Lurk... jag skulle nog räkna sammanslagna lån som 5% kanske, botten o topp... för det skiljer ju endel på dem... svårt sånt där..o du akuttid=BRA inte farligt Morron T... vet du, jag är där du är på måndag ensam! o urtrött då jag inte fått sova nåt inatt nästan o kl är bara 10! herregud vad ska man hitta på... 
    haha jag såg det.  Fy vilken panik!!!  Lycka till!   jag vet inte hur jag ska få till det. och då ska L ändå vara på dagis..

tur att vi får sova lite på nätterna iaf, Lovisa är ju som tuppen uppe kl sex varje dag...  killen har tydligen sovit hela två timmar i sin säng inatt, så jag   har fått ligga sked .  närhetsttörst!
  • Thezzizen

*ammar och lyssnar på gräsklipparen*

• Thezzizen

vikken adress skickar man moderskapsintyget från förlossningen?

• Thezzizen
    Kickan 84 skrev 2009-05-14 11:51:56 följande:
    samma som alla andra FK papper, inläsningscentralen i Östersund.
    tack, antog att det var så
  • Thezzizen

Lurka, vad skönt att dina ögon var bra!  förstår att de är läskigt, hade synbortfall ett tag på bb och blev skiträdd, iof fick ja ju tinnitus också, så det var nog av ansträngningen..

Armen ja, den är lika idag, ska få mig idiotförklarad på vc kl tre

Magda, häftigt med björnspår!

• Thezzizen

Morgon!

Allt fint med er?

Så kl är tio och jag har hunnit klä två barn, få i dem käk pluslite imig, lämnat på dagis och varit och storhandlat.  PUH!!!
    Allt detta pga av att Noel varit väldans lugn hittills och Lovisa med. Ett utbrott höll det på att bli vid frukost men det ordnade upp sig....   Den stora påfrestningen kommer efter dagis, fram till middag. de timmarna brukar inte vara skoj..

Undrar om man skulle passa på att rensa lite i köket kanske?

• Thezzizen

Morron tjejer...

Här har jag nu endast ett barn hemma, som sover... dock ska väckas för lite käk snart o sen tänkte jag han skulle sova i vagnen lite så jag kan röja här...
    Måndags var jag ju supereffektiv på morgonen, men det måste vara ngn nybörjargrej. Morgnarna är typ kaos här nu,  mkt beroende på att noel är väldigt missnöjd o skriker som en tok så fort  man lägger han ifrån sig.  Vi kan ju lätt säga att Lovisa inte är ngt fan av det precis...   Och humör det vet ju gudarna att hon har...

Nästan utmaning nu blir att försöka få ett snyggt kort på dem så vi kan få in dem i tidningen.. Visst ska storasyster få vara med på bild?

Magda, bild på frillan?

Hanna, duktigt! Som sagt här var de nog en engångsgrej...

NO, supersöt var hon ju i sin stol!!!!

Morrn after, allt fint?

• Thezzizen

Hanna, härhar de gjort om annonserna på familjesidan så man blir helt ruinerad av en vanllig textannons. Så då blir det med bild istället o man får skriva så mkt man vill för typ samma pris...

Nä, måste nog slänga i en tvätt och sedan väcka killen kanske...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7