Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Den här jädra bebisen gör mig så illa nu så jag vill inte vara med längre   {#lang_emotions_cry}

BF+9
  • Thezzizen
    numberone skrev 2009-04-28 21:08:21 följande:
    Thezz:Du har inte fått en sista datum än? Tänkte eftersom det slutade med snitt sist?
    näpp, blir ju koll på 42+´0 så bestäms de väl då
    BF+9
  • Thezzizen

Morron morron.....

Lugn och ro här hemma efter dagislämning

BF+10
  • Thezzizen

Zago, jag är här.... du behöver inte stressa. Du hinner nog ladda mobilen en gång till...

Snö, visst är det härligt med lite enkel vardagsromantik....     Jag tolkar det faktum att R ställt fram all jord till min blom planetering idag som vardags romantik tom

Magda, blir lika glad varje morron nu, när man får höra om era nätter

Då är Lovisa varulv då, för vi har knappt hrt et pip från henne inatt. Sovit i ett sträck från 20-05.15 o sen i vår säng till 06.15

BF+10
  • Thezzizen

Är det bara vi som kör bil till dagis?

BF+10
  • Thezzizen
    angiee skrev 2009-04-29 09:32:46 följande:
    Men det är ju konstigt att ni aldrig föder bebis! Hoppas inte att ni får 1 maj Gillar inte alls det datumet + att det blir ju stressande när barnen är stora, ska ut & festa på Valborg och fira sin födelsedag... *ssss*
    Ja visst är det konstigt!   Förstår inte heller    .... 
    BF+10
  • Thezzizen
    angiee skrev 2009-04-29 10:03:08 följande:
    är det tal om nån igångsättning snart eller?
    nä vi har ju överburenhetskoll först i 42+0,  de är typ på måndag. Så tils dess lär man ju få gå så här iallafall...
    BF+10
  • Thezzizen

SNö, kanon ju!   Slå till på en gång ..  besiktat o allt också ju...

BF+10
  • Thezzizen

*kollar top chef o äter makaroner o köttbullar*    {#lang_emotions_innocent}

BF+10
  • Thezzizen
    angiee skrev 2009-04-29 13:07:27 följande:
    Kl. 15. ska Vendla till frissan för 1a gången. HUR ska man få ungen att sitta still & inte gråta. Muta med vindruvor kanske? Undra om Hannah´s vatten gått nu?????
    {#lang_emotions_laughing}

{#lang_emotions_demon}
    BF+10
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7