Pladderbebisarna Del 7
Hanna, dock är inte den mursten vi ska ha inräknad och inte heller infälld belysning. Eller entreeerna
'frukostdags*
Hanna, dock är inte den mursten vi ska ha inräknad och inte heller infälld belysning. Eller entreeerna
'frukostdags*
Sådär... tillbaka efter dagislämning. har hunnit tvättat håret iaf och ska snart till bm. Underbart väder kommer det bli idag verkligen
Dock komme rjag inte kunna röra mig så mkt känns det som, kändes som om magen skulle spricka när jag gick..
Magda, du såg länken...?
2007: ska in o kika på ert hus!
After, njae eg är det vä inte det. Jag har ju en kar som inte har tummen mitt i handen vilket jag är glad för. Dock är han ju självlärd inom det mesta..
OJ en riktigt ond sd!
Måste höra med er.... nu i trädgårdstider och alt. vad tycker ni är snyggast , krukor och sånt...
emalj, trä, betong eller zink??? Har lite beslutångest..
Kickan 84 skrev 2009-04-23 09:35:00 följande:
Nä nu måste jag nog rusa... Lär ju inte klara att springa från bilen till bm precis...
Synes en sväng efter lunch medan lugnet fprtfarande hägrar hemma..
Hej igen,
Ska snart hämta på dagis.... glömde säga till om sovrestriktioner i morse... dumt av mig.
Var till bm iaf. Bebisen är fortf inte ruckbar. Bara nästan de tycker den är för rörlig för att kallas ruckbar. Avböjde vag us, känns onödigt om de kanske bara ger pinvärkar.. Ska dit på måndag igen om inget hänt (vilket de inte gjort) och då kan de få pilla isåfalla..
Angiee.... nä ni är inte ensamma inte... tyvärr..
Här är det förvärkar iallafall. Dum som jag är har vi inge alvedon hemma så ja hpopas natten blir lugn..
Ingen här? Jag kommer nog ej få sova inatt.... trist för ja är supertrött...
Nä tjejer....jag är hemma igeen..
Var inne på fl tidig morgon, med 3-6 min värkar och öppen 3 cm men har åkt hem med sovdos och slumrat en timme i badet.Nuu är det kolugnt här, hoppas de beror på tabletterna bara..
någon som har tips till mig vad jag ska göra? jag känner mig beviken, lurad snopen ja allt!!!!
vvarför blir det såhär????