Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Någon som vet var de har manchettknappar i silver, släta för bra pris? ska graveras..

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

Gomorron!

Ser at t ni diskuterat viljor här. Vi har ju en extrem vilja här också, måste rkänna att jag önskar ofta att det inte var så...

Börjar få råångest inför nästa vecka när jag ska fixa allt detta själv här hemma, kommer ju inte funka!!!! Någon som har några tips?

Idag ska v i fira R iaf, ine för att jag kommit iväg o handlat ngt, m en jag vet iaf vad det ska bli, alltid ngt..

• Thezzizen

Hej igen tjejer...

Amning är bra fl tid! Dockk blir de inte så mkt dator då vår router är skitkass för tillfället...

Ser att ni pratat knip. när kan man börja?  jag känner mkt tyngd nu neråt, men är de för tidigt kanske.  Kan tänka mig att det extrema krystandet här har gjort sitt där nere...

Idag har ja köpt semperdroppar o ska prova, stackarn har nog lite magknip...

Sen undrar ja om ja inte ordnat mig en muskelbristning i biceps, sååå ont..

• Thezzizen

kväller....

haft kalas ikväll, lovsa har hållt humöret och noel har sovit sig igenom det....

en minut efter fyra slog det mig plötsligt, jag kan ju ha fått en propp i armen,o då var ju fml stängt. får ringa i morrn igen...  suck.

Så skoj o läsa om er kirskål, vi har ju inget sånt (tror jag iaf). tyvärr en hel del annat som frodas just nu. någon som vet vad det är som ser ut som dill?

• Thezzizen

Hanna, det gör ont på mig också när han suger tag,  men sen ger det sig på en gång...

nä, jag trodde i morse att jag fått en muskelbristning i biceps. ont, och som en svullen bulle, nu har  det blivit större och blivit lite rodnat över området också. hade ju tre infarter i den armen på bb..

är ute o fotar ogräset n tillsammans med nyplanterade trädet {#lang_emotions_wink}

• Thezzizen
    jazzy skrev 2009-05-13 20:53:27 följande:
    Thezz..jag såg tyvärr helt misshandlad ut efter alla infarter på förloss... I handryggen tom...Hannna....jag hade ont ett par veckor med H & J, men pumpade i nån vecka för att brösten skulle få vila. Sen gick det bra. Ammade länge ,ca 8-10 mån...
    ja misshandlad minst ja, två av dem gick subcutant också så svulllen blev man å... men detta är ngt annat..

hanna, ska se om ja kan lägga upp den utan att det kopplar ner. blommar ej
  • Thezzizen

NÅGON?
  • Thezzizen
    Cia o krabaten skrev 2009-05-13 20:57:46 följande:
    Vi har inte heller ngn Kirskål, och vi har ju en av dess nya trädgårdar Däremot har vi tistlar, maskrosor, smörblommor i stora revor och dessa förbaskade kvickrot (som grövre grös med hemskt snabbväxande rötter!).Och så dessa vildhallon som verkligen vill bo kvar hos oss Så de klipper jag bara ner lite så finns det lagom med ät-hallon men inget direkt att plocka av och sköta om.
    KVICKROT?  ser det ut som grästuvor typ?
  • Thezzizen
    Cia o krabaten skrev 2009-05-13 21:02:34 följande:
    Thezz: Ja precis.Som gräs i kohagar liksom Sånt man brukar blåsa på så att det visslar Lite bredare och grövre än vanligt.
    hmm, va fasen.....  då har vi nog sånt å..
    Hannnas skrev 2009-05-13 21:02:15 följande:
    thezz.. du jag gissar att det där kommer blomma, kan vara just baldersbrå! ska kolla upp det mer om du vill...
    de blir verkigen kraftiga. ja gärna....
    lurksmulan skrev 2009-05-13 21:03:04 följande:
    Thezz: Bör du inte ringa sjukvårdsupplysningen om du misstänker en propp?
    hamnade ju där då fml stängt för en minut sen.. o de räknas ej akut om man ej är påverkad...Ska ringa dsk i morrn...   
  • Thezzizen

hanna, hmm  lutar åt baldersbrå faktiskt, hur blir man av med skiten då?

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7