Pladderbebisarna Del 7
Någon som vet var de har manchettknappar i silver, släta för bra pris? ska graveras..
Någon som vet var de har manchettknappar i silver, släta för bra pris? ska graveras..
Gomorron!
Ser at t ni diskuterat viljor här. Vi har ju en extrem vilja här också, måste rkänna att jag önskar ofta att det inte var så...
Börjar få råångest inför nästa vecka när jag ska fixa allt detta själv här hemma, kommer ju inte funka!!!! Någon som har några tips?
Idag ska v i fira R iaf, ine för att jag kommit iväg o handlat ngt, m en jag vet iaf vad det ska bli, alltid ngt..
Hej igen tjejer...
Amning är bra fl tid! Dockk blir de inte så mkt dator då vår router är skitkass för tillfället...
Ser att ni pratat knip. när kan man börja? jag känner mkt tyngd nu neråt, men är de för tidigt kanske. Kan tänka mig att det extrema krystandet här har gjort sitt där nere...
Idag har ja köpt semperdroppar o ska prova, stackarn har nog lite magknip...
Sen undrar ja om ja inte ordnat mig en muskelbristning i biceps, sååå ont..
kväller....
haft kalas ikväll, lovsa har hållt humöret och noel har sovit sig igenom det....
en minut efter fyra slog det mig plötsligt, jag kan ju ha fått en propp i armen,o då var ju fml stängt. får ringa i morrn igen... suck.
Så skoj o läsa om er kirskål, vi har ju inget sånt (tror jag iaf). tyvärr en hel del annat som frodas just nu. någon som vet vad det är som ser ut som dill?
Hanna, det gör ont på mig också när han suger tag, men sen ger det sig på en gång...
nä, jag trodde i morse att jag fått en muskelbristning i biceps. ont, och som en svullen bulle, nu har det blivit större och blivit lite rodnat över området också. hade ju tre infarter i den armen på bb..
är ute o fotar ogräset n tillsammans med nyplanterade trädet
hanna, hmm lutar åt baldersbrå faktiskt, hur blir man av med skiten då?