Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Lycka till idag NO

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

Vilken vecka kommer skattepengarna? ngn som vet?

Lurka, jo om han sover, men nu är  han inte nöjd med ngt känns e som. jag tycker de är skitfrustrerande att inte ha några rutiner..

o ja känner inte för vagnpromenader i värmen, jag vill påta i trädgården o ha en nöjd o glad kille..  Oh en sambo som är hemma.

• Thezzizen

Lättja, det är verkligen nackdelen med dessa små nu, de trivs ju bäst inne. Men en annan trivs ju bäst ute...

Nu sover han iaf på altanen, fläktar på ganska bra här dock. Så jag har bundit om häcken iallafall. Dock såg jag ju en miljon andra saker som jag vill ge mig på. Typ tistelsnåret som är på väg in i häcken som skulle behöva besprutas, men de bllåser nog för mkt för det plus så är de onödigt om de blir regn i morrn. 

Lättja, hur lång tid tig de för din karl att få pappadagsersättningen fr fk nu.  Vi skulle behöva de där tio dagarna...  Ngn som vet handlägnningstiden?

• Thezzizen
    MrsMurphy skrev 2009-06-01 12:15:36 följande:
    Thezz: Han har inte fått det än... Så lika bra ni ringer om det börjar krisa. 5 veckor tror jag att det egentligen ska vara i handläggningstid.   
    Shit! Då får vi vänta,,,,

Tistlar, ja du vi gräver upp dem o använder roundup. De har varit effektivt faktiskt...

Hanna, nä inga pengar...   jo de funkar bra i becon, men de blir så tätt o varmt nu när solen gassar på
  • Thezzizen

Hanna, vi har solhatt, tunt långärmat o långbent. Annars är det solkräm på bar hud

• Thezzizen

morron,

öser ner här!

senaste dagen har varit sådär, en minsting som skriker konstant, var tog min snälla lilla kis vägen liksom. Sen kommer jag säkert få hämta lovisa fr dagis, var på vippen att hon inte fick gå, hon håller nog på o få feber...

idag ska jag iaf ringa bm o boka för efterkontroll o sen ska jag ringa o kolla kyrkan för dop tänkte jag....

• Thezzizen

Lättja, ha ha jag hoppas att de skulle vara inne idag ja,  för lovisa har inet regnställ, ellr hon har ett fodrat på dagis för det blir liiiiite varmt

Angiee, så trååkigt att höra, hoppas det vänder snart!

Lurka, vad duktig han är! han kanske aaccepterar den fortare än ni trodde

typiskt så var det stängt just idag där jag skulle prata om dop. bara för man ska ta tag i saker. Efterkontrollen är fixad nu iaf..

Killen igger i matkoma nu i mitt knä, lugn o nöjd  för en gångs skull ...

Vart kan man hitta biliga snygga regnställ??? måste ha nytt till L verkligen..

• Thezzizen

jag är såå hungrig!!!!  Vad ska man hitta på till lunch tro, bästa att snabba sig medans kisen sover så lugnt och skönt fortfarande.

Hmmm lösgodis skulle vara gott, hur kan man vara sååå grymt sugen???

• Thezzizen
    angiee skrev 2009-06-02 11:20:23 följande:
    thezzomelett äter jag nu!
    åh, det är ju sågott. kanske man skulle slänga ihop en sån, tack för tipset!
  • Thezzizen

morron morron.

Lämnat lovisa på dagis nu, hon blir skitnöjd varje gång vi kommer dit ..   Dovk har hon hafte n jobbig natt o morrad , varit helt förtvivlad vid flera tillfällen. Så jag v ar säker på att det var mer feber idag o öronen. Men ingen feber, lite gnällig nu bara men annars pigg så de blev dagis...  Tur det eg. fr jag ska dejta min mor vid lunch o fixa lite grejer..

Giz, vad var de för frågor. Det som du undrar ang. p&t rekommenderar jag p& t tråden här. Vi har en vibe, valde den före sporten för det känns stabilare o är lättare.  En nackdel finns o de är att llovisa inte har ngt viloläge när hon sitter över lillebror. Inget vi normalt har nytta av men kan ju vara bra att ha.  Den stora fördelen är storleken.

N ska jag ge mig på o ringa om dop igen, om man kommer fram idag

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7