Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

numberone skrev 2009-06-05 09:48:44 följande:
    Thezz:Vad har du för bloggadress?
    www.lillgummis.blogspot.com
    *Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

Snö o MissF,  sitter precis och ramlade på en stor sidan om GBP op i min morrontidning här. Visste inte ens att det gjordes här på las.

• Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-06-05 10:04:12 följande:
    Thezz:ny blogglayout snart kanske ? =)
    Ja du tänkte på det häromdagen....  Något förslag?  Något somrigt kanske...  Du har ju jämt så snygga!!"
  • Thezzizen

Ååååhh skitirriterad! De skulle ringa m ig om dopet, gjorde det igår när jag satt i bilen så jag hörde inte. Ringde igår o de svarade inte och ringde nu o då är de stängt! F-n, nu måste jag vänta till måndag ju!

Snö; stog inte om väntetiden här. men de siktade på 80 op om året iaf...det var det deet fanns resurs för

• Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-06-05 10:13:37 följande:
    mördad fattar inte hur folk har tid   Dop ja... måste man kanske börja planera lite inför... viska ju ha vårt dop i trädgården...
    Mysigt med dop i trädgården.... Måste fråga då känner ni en präst då eller  bokar man bara dit en?

Åh jag ville ju veta om det gick at tha dopet i den kyrkan eller inte så man kunde börjat planera..
  • Thezzizen
    Hannnas skrev 2009-06-05 10:20:43 följande:
    Nä vi frågade prästen helt enkelt om det gick att ha dopet hemma, eftersom kyrkans tider inte passade... inga probs alls
    nice! Då får ni hoppas på gott väder..

Det gör vi iaf, då vi förhoppningsvis om det nu bir den kyrkan jag vill ska ha mottagning ute i sommarstugan så vi kan sitta med utsikt över vattnet
  • Thezzizen

hanna inte bestämt än, det var det kyrkan skulle ringa om.  Jag har önskat första helgerna i augusti, men även slutet av juli...  Iaf under vår semester.  Eg ville vi ha min dopdag eftersom det är samma kyrka, men det är en onsdag så de kan ju bli svårt för folk. 1/8 står högst på listan

• Thezzizen
    snöstjärna skrev 2009-06-05 10:31:49 följande:
    Det är rätt många ändå det. Här opas max en i veckan. dvs. ja max 52. Men minus sommar månaderna. Så inte så många. Vi hoppas på att de ska ta fler i veckan så fler opas, så långa köer.Jag börjar med en blogg jag så får vi se vad det blir. Har du några foton på de två du vill ha med? maila till [email protected]
    ja mailar i morrn, vi ska fota dem ihop i morrn å..
  • Thezzizen
    MrsMurphy skrev 2009-06-05 10:30:16 följande:
    Thezz: Visst är det en otrolig skillnad i tillväxt med den första och den andra! Med Nora ammade jag ihjäl mig och hon följde ju iofs kurvan bra men det låg ju gödning på allvar bakom. Höll på mörda alla som snackade om att dom hade grädde i mjölken... Nu med andra så sa dom tom på bvc att jag kanske inte behövde amma så mycket när han lade på sig 1,2 kg på 3,5 veckor där i början. Skrattretande vilken skillnad det kan vara!
    ja verkligen, iof skönt också eftersom han var ganska liten för att vara så överburen. Men den hära kan verkligen suga, lovisa kunde inte alls på samma sätt s jag tror det är det det beror på.
  • Thezzizen
    lurksmulan skrev 2009-06-05 10:46:19 följande:
    Polly tänker nog bli baglady när hon blir stor. Nu går hon runt med en dockvagn som innehåller: En stor hund i mjuklift, Bullan, en grön råtta, en gigantisk isbjörn och en kudde med ett bi på. Hon har fullkomligt moffat in grejerna under sufletten!
    haha, hon packar ju effektivt! I lovisas paraplyvagn får bara leksaksgrönsakerna åka!
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7