Inlägg från: Thezzizen |Visa alla inlägg
  • Thezzizen

Pladderbebisarna Del 7

Lovisa är ju inte tidig hon med. pratade ju i stort inget när hon började dagis, då lossnade de lite o har sen  stått still igen, nu senaste två veckorna har d e lossnat rejält. Sen snackar hon på o har låånga samtal med en som man inte förstår hälften av blandat  med helt förståeliga meningar...

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • Thezzizen

Hanna, ja bvc rekommenderade dem, men sa också att de var kända för att smaka illa, o som stackarn grimaserar ..  nä vi kombar dem me minifom så får vi se..

nä vi får väl se hur kvällen utvecklar sig,  får nästan ont i magen själv när ja tänker på det..

• Thezzizen

Kicka, ja rå lök äts inte, o dragit ner på tillagad lök, paprika är borta o mjölk är också minskat på.  vad är de mer man ska passa sig för?

lurka, vad lyxigt att handla på bibblan!

Hanna, har du några mer bilder på Y?  ni har ju kunnat se massa på N ju.  ja är nyfis

• Thezzizen
    Kickan 84 skrev 2009-05-27 13:26:57 följande:
    Thezz: Rotfrukter, allt som är gasbildande egentligen. Seth fick jätteont i sin mage när jag åt choklad, så det kan också spela in. Pröva att ta bort all lök, även den tillagade. June klarade inte ens av buljong som var kokt på lök...
    hmm, jag har ätit en del choklad sista två dagarn, fick en ask av favoriten i gåva  {#lang_emotions_embarassed}..   Ska prova o pllocka bort löken helt, svårt då vi äter mkt tillagad lök...men de får gå..

Magen ska vi inte prata om heller! Fy o usch säger jag bara!!  fick en hel del bristningar denna grav, mkt mer än förra. o nu är allt bara rynkigt häng! Och vikten har stannat av, så de är minst 8 kg kvar sååå himla ledsamt!
  • Thezzizen

Hanna,  ser nu tycker du synd om mig?  huga, jag fick snällt förklarat för mig i telen idag att han skulle jobba på söndag också o v24 skulle han vara i varberg. då kommer väl stora prövningen..

lättja, här verkar heller inga kilon ammas bort inte...  vad roligt att han fick beröm!!!

• Thezzizen

NO, vilket mått NO, imponerande! nästan så man vill se dig i helfigur ,  fast jobbigt om det gör så ont såklart!

• Thezzizen

hej igen tjjeer!

Jaz; Stort grattis på er dag! hoppas ni får det mysigt!

No, jättefin mage ju!  jag saknar min lite..

Hanna o Lurka: era barn kan man ju inte jämföra med ...  här blev jag omåttlligt stolt när lovisa klämde fram ;  mamma kom, sitta här!

ja ni, hade en otröstlig kille fram till vi åkte till dagis, då somnade han o sov i tre timmar, helt slut. Sedan har han varit superlugn vilket varit tr för då har ja kunnat ägna mig åt lovisa som inte varit superstabil. min pappa kom faktiskt förbi o tog honom medan ja nattade o det tog en 30 min iaf så de var väll tur det...

• Thezzizen

Morron morron...

Riktigt grått o regningt idag, måste ju till o med tända lampor här inne. Ska ner på stan nu o hämta ut robbans försenade födellsedagspresent som är färdig nu. Ska se om jag hittar några överdelar att sätta på mig nu när de ska bli så varmt i helgen också. Ska ju på kalas på dagis imorrn o sen ska vi ha gäster på söndag...

Jag lackade ur kl fyra i morse när jag hade ca 20 cm att röra mig på i sängen. Så nu jädrar ska ungarna sova i egen säng!

• Thezzizen

Morron morron..

Lämna t på dagis precis, och har egentligen hur mkt som helst att göra. Borde göra en helstädning på mig själv och på hela huset, fast helst vill jag sitta ute och sola.  Vi får väl se hur mkt lillleman tillåter..

Kl tre idag ska vi på fest på dagis, de firar 15 år. Så det var så lövat o fint nu när jag lämnade, så det blir korvgrillning, ponnyridning, uppträdande, fiskdamm och massa skoj för barnen. Ska bli roligt!

• Thezzizen

morron,,,,

här känner man sig helt nder isen. Helg känns inte som det varit ngn .... iallafall har inte jag haft någon..  R tycker han ska jobba idag så han ser ja nog inte förrän jag gått o lagt mig. Har en mini som sriker o kräver att bli buren o buffad på så ngt ut kommer man väl inte. SKOj

Här blir  de regn o kallt resten av veckan så man hade j gärna vart ledig o ute ...

Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7