Vi med blödarsjuka barn 7
Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-22/m38933450.html
Hoppas alla hittar hit !
Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-22/m38933450.html
Hoppas alla hittar hit !
Jag förstår inte varför dom inte kan ta reda på åtminstone lite fakta före dom kommer in i rummet och låstsas som dom vet nåt fast dom inte gör det.
Va respektlöst att inte titta i journalen för att sen skrika åt din brukare Skrutten å skruttan...
Jag är så tacksam att jag själv är vårdutbildad annars hade jag varit mycket rädd att möta läkare som inte har ett hum!
För att vara sjuk i dagensläge så måste man nästan själv gå läkjarlinjen!
Min pappa berättade att han hörde en man berätta om sin arm nu senast han satt i ett väntrum till läkaren, att denna man varit 4! ggr till läkaren och läkaren vägrade röntga denna mans arm utan sa bara att det var en inflamation.
Vid fjärde besöket vägrade mannen åka hem innan man röntagde och då man slutligen gjorde detta så såg dom att ett av benen i handleden var brutet!
Man ska nog inte vara sjuk och störa läkarna mera...
Där vi bor har det nu annars kommit fram att han som styr på vårt sjukhus så har förskingrat 2 miljoner euro ca 20miljoner kronor, detta fast han har ganska hög lön så tycket han att han behövde lite till olagligt...
EmiliA o7 skrev 2009-03-26 10:13:32 följande:
MimmiBoss - Du har så rätt.
Jag ska börja skicka konsultationsarvode varje gång jag diagnostiserar och ordinerar mina egna barn