Vi med blödarsjuka barn 7
Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-22/m38933450.html
Hoppas alla hittar hit !
Gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-22/m38933450.html
Hoppas alla hittar hit !
Ni som bor i och i närheten av Stockholm gå in på www.fbis.se och klicka på länken "Tid för Rättvisa!"
Har själv funderat på att göra detta, men att dra dit från skåneland med en knapp tvååring och en liten tremånaders känns lite tufft. Men boende uppåt landet tycker jag ska manifestera!
Har beställt tid på salhgrenska nu för att prata med läkare å få remisser till den dan ja blir gravid!!
Vi kör "vild and crazy" nu, hoppas de kan bli en liten till framåt sommaren!!
Tackar alla glada mammor!!! De känns jättebra nu.... !!
Skönt att prata här med alla kompetenta personer som faktiskt vet något om blödarsjuka........ TACKAR!!!
Ingen av er som var på familjedagarna med förbundet på Vann?
Hallåå..
Det var någon här (om jag kommer ihäg rätt), hade en syster som hade fött barn (pojk) i falun?? Visste de i falun å de blivade föräldrarna om pojken var frisk eller ej??
Jag har fått nu klart att det inte blir falun vi ska födda vår pojk..Anntingen Uppsala eller KS!! Undrar om de visste om pojken var frisk eller ej..??
"Hoppas jag förklara mej rätt så ni/du fatta" ;)
EmiliA o7: Jag minns inte vem det var tyvärr. Hoppas nån annan kommer ihåg.
Eiland: Jag var inte där, det har varit så himla mycket med liten bebis och start på dagis och en sambo som (extra-)jobbar natt varannan helg... Men nån gång så ska vi dit. I synnerhet då sonen Z förstår att han är blödarsjuk.
Var någon på Mynttorget idag? Själv tänder jag ljus här hemma istället. (Internationella hemofilidagen idag)