• Svar på tråden ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn
  • Lillmyggan

katey: bra att du fortsatt med vaggisarna. Dom sa åt mig också att fortsätta med dom fram till jag tagit testet på testdagen, man vet ju aldrig. Min bästa kompis upptäckte ju inte att hon var gravid förrän hon var i v22, hon hade haft men som vanligt (i och för sig har hon rätt hoppig mens så hon blöder inte varje månad men hon hade i alla fall haft blödningar fastän hon var gravid).

Ego: är på RD 20 idag, TD imorgon. men det blir nog att "tjuvtesta" ikväll. Ska köpa hem två test så jag kan ta ett imorgon på rätta dagen också ifall det är minus ikväll. Känner att jag vill inte ta testet imorgonbitti i alla morgonstress just innan man ska iväg på jobbet. Så håll alla tummar för mig

• Laplata

Lillmyggan: det ska vi göra!!

Katey: hoppas du tillhör de mirakelmänniskor ändå!! Håller tummarna tills på Onsdag!

Jag ska ha min ÄP på Onsdag och återföringen blir på Fredag!!! hade ungeför 8 blåsor med rätt storlek och resten (8 till) i varierande storlek, så det kanske blir några till tills på onsdag..är så glad och nervös samtidigt!!

• Lillmyggan

laplata: låter ju som en jättebra skörd! Lycka till både på onsdag och fredag, håller tummarna! Förstår din glädje/oro, men det ska nog gå bra ska du se.

• Lillmyggan

+++++++++++++++
    Fattar ingenting!!! Helt overkligt. Plus efter 5 års försök.

• badprinsessan

Men lillamyggan vad roligt å så glad jag blir. Äntligen
    Vet hur det känns, vi kämpade i fyra år

Jag vågar börja tro att allt ska gå bra - midsommarbebis
  • hoppas77

Katey: Stor kram vännen! Sabla skit att det inte går vägen för oss... Jag vet hur tungt det är men skickar många varma kramar

Lillmyggan: Stort grattis till pluset! Hur många försök har ni gjort?

Laplata: Oj oj vad det händer saker när man är i stugan och myser . Härligt att blåsorna bubblar på! Du har mina tummar på onsdag vännen. Många kramar

• Laplata

Lillmyggan: GRATTISSSS!!!!! gud vad roligt!! njut av din ++++!!

• Lillmyggan

Tack allihopa! Känns helt overkligt!

Hoppas77: vi har försökt i totalt 5 år men vi har gjort 1 IVF och detta var andra FET, så tredje gången gillt verkar det som

• Mineko

Lillmyggan: Grattis!! Kul att det gick vägen. Visst känns det lite overkligt när det väl händer?

Jag håller tummarna för er andra.

Svar på tråden ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn