• Svar på tråden ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn
  • Varför såå svårt

Lillmyggan: jag håller alla mina tummar för dig också!!!!

• badprinsessan

Så blev det med min "gå på stan dag"
    Hade tandläkaren i morse, o det gick bra.
    Sambon var med o höll handen när jag tog sprutan...
    Bus sparkade hela borrningen, måste ha blivit mycket spänningar o höga ljud för den lill* stackarn.
    Sedan när jag satte på telefonen så hade mitt bemanningsföretag ringt. De ville att jag skulle sitta på deras kontor i dag. SÅ här är jag nu...
    Ska svara i telefonen o öppna dörren. I  morgon ska jag ju träffa en uppdragsgivare i Finspång. Hoppas på napp där, då har jag o göra i ca 2 mån o det vore ju skönt.

Efter tandläkaren vara jag till en fotograf i stan som söker gravidmodell. Han blev förtjust i mig o jag tycker att det han vill göra låter jättespännande o roligt. Troligen kommer det bli 3 plåtningstillfällen i maj o resultatet kanske hamnar på utställning på kulturnatten Sååååå spännande.

Vi hörs

Jag vågar börja tro att allt ska gå bra - midsommarbebis
  • Mineko
    Svar på #73
    Hoppas du får uppdraget. Det vore ju toppen. Vad spännade om du får bli gravidmodell.
  • Lillmyggan

badprinsessan: Trist att måsta jobba när du skulle vara ledig men det är ju samtidigt bra. Lycka till imorgon, håll oss uppdaterade hur det gått! Låter spännande med gravidmodell, hoppas du får det uppdraget också.

• Istapp
    badprinsessan skrev 2009-03-05 11:51:25 följande:
    Så blev det med min "gå på stan dag" Hade tandläkaren i morse, o det gick bra.Sambon var med o höll handen när jag tog sprutan...Bus sparkade hela borrningen, måste ha blivit mycket spänningar o höga ljud för den lill* stackarn.Sedan när jag satte på telefonen så hade mitt bemanningsföretag ringt. De ville att jag skulle sitta på deras kontor i dag. SÅ här är jag nu...Ska svara i telefonen o öppna dörren. I  morgon ska jag ju träffa en uppdragsgivare i Finspång. Hoppas på napp där, då har jag o göra i ca 2 mån o det vore ju skönt.Efter tandläkaren vara jag till en fotograf i stan som söker gravidmodell. Han blev förtjust i mig o jag tycker att det han vill göra låter jättespännande o roligt. Troligen kommer det bli 3 plåtningstillfällen i maj o resultatet kanske hamnar på utställning på kulturnatten Sååååå spännande.Vi hörs
    Wow, gravid OCH fotomodell det händer grejer minsann. Härligt!!!
  • Lillmyggan

Pratade med kliniken igårkväll. Han tyckte jag skulle testa mig på söndag och sen meddela dom resultatet. Om det inte har lyckats denna gång heller så har vi ju ett ägg kvar i frysen. Han tyckte vi skulle köra stimulerat FET om vi väljer att använda det vilket vi vill (om det nu bara överlever upptiningen).
    Han sa för övrigt att det går bra att testa på kvällen, det är när man ska testa tidigare som det är viktigare att det är morgonurin.

Trevlig helg allihopa!

• Varför såå svårt

Fredag.... TD.... Negativt!...
    Fast jag hade väl inte förväntat mig något annat resultat med tanke på blödningarna i veckan.... Suck....

På det igen....

Svar på tråden ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn