• Minnie7

Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder

HK- bra att du känner dig trygg med Nina och att hon verkar rak och ärlig. Skönt att de ändå är realister och lite försiktiga för att inte inge falska förhoppningar eller galen tunna. Hoppas du får din kallelse till henne snart!

Fi- återkom gärna med vad gyn sa sedan.

• Minnie7

Fi- japp. Tydligen måste inte själva tappen åka ner så långt utan det räcker så att säga att hela livmodern sjunker ner.

• Minnie7

När jag känner att det är dags sätter jag mig på toa och väntar lite. Tarmen brukar faktiskt jobba ut bajset själv och jag krystar aldrig- eller väldigt sällan iaf. Men det tar en liten stund.

• Minnie7

Jag mår också sämst under mens och fram till ägglossning. Därefter har jag 1-2 hyfsade veckor innan det blir sämre igen. Har själv tolkat det som att jag är torrare och då hålls det bättre på plats. När det är fuktigare, och halare, känns det mkt värre!

• Minnie7

Fi- nej, har inget preventivmedel. Är opererad för en godartad knöl i ett bröst och lite skeptisk till hormoner efter det. Och eftersom vi typ aldrig har sex så har jag inte tagit tag i den biten.

• Minnie7

Åh vilka goda nyheter Jorban!!! Nu håller vi alla för en positiv och bra upplevelse när den nya lilla krabaten kommer till världen. Vilken lättnad!!

• Minnie7

Ninny- undrar om man kan lyssna på nätet? Tror inte jag klarar av att lyssna ikväll. Har redan grinat en bra stund över hela skiten när jag nattade sonen.

• Minnie7

Ninny- lyssnar också.... Önskar så att infon var bättre innan förlossningen om hur det kan bli efteråt...

Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder