• Minnie7

Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder

... några tusen så jag bara väntar in ekonomin lite.

GHP: skönt att allt såg bra ut och att du känner dig bättre. Tror säkert dina slemhinnor kommer bli bättre av dina egna hormoner. Tyvärr får du väl blödningar på köpet?!?

• Minnie7

Är bara lite rädd att jag inte kommer känna några elstötar den här ggn heller och då blir jag så himla ledsen

• Minnie7

MsC: Håller verkligen tummarna för att du ska kunna hålla dig igen! Hur är det nu då? Läcker du eller hur verkar det?

• Minnie7

MsC: De hade elstimulator hos den sjukgymnast som jag gick hos och det var inte en uroterapeut. Vet inte om det är samma som biofeedback då hon aldrig nämnde det namnet utan endast elstimulering. Så jag tror de flesta har tillgång till det.

GHP: Ja det är ju skönt att slippa hormoner men trist med mens och de "symtom" man får då. Jag verkar ha fått mindre vanlig mensvärk men mer generellt öm i hela underlivet nu efter senaste operationen.

• Minnie7

MsC: Ok då fattar jag. Allt går liksom automatiskt när jag behöver göra nr 2, behöver ju liksom inte aktivt knipa för att kunna hålla mig så jag tänker ju inte på det alls. Däremot måste jag gå direkt när behov uppstår för att kunna bajsa öht. Får ju inte krysta utan det ska sas komma spontant. Tack och lov sköter sig min mage ganska klockrent ungefär samma tid varje morgon.

• Minnie7

HK: Åh lycka till nu!!! Kommer hålla alla mina tummar då. Mötte gynekologen idag som åtgärdade min blödning som jag fick efter den bakre plastiken. Hon frågade hur det var med mig och hur det hade gått. Känns skönt att de bryr sig faktiskt. Och om jag någonsin kommer sätta min fot hos en gynekolog här igen så blir det definitivt hos henne.

• Minnie7

Hibiscus: Jag återhämtar mig också fort efter op smärta. Kejsarsnitt var ingenting jämfört med smärtorna efter den vaginala förlossningen. Så mkt lättare att hantera fysiskt smärta som egentligen inte påverkar andra funktioner än just där man är opererad.

• Minnie7

Härligt!!! Tror iof det är bra med ny konsultation hos Nina så ni får diskutera igenom allt innan i lugn och ro!

Apropå slidkrans... Har ni den kvar efter förlossningen? Min öppning är så skum. Bara en bred öppning in som är bullig. Inget hål som tidigare... Svårt att förklara men är liksom bara köttigt...

• Minnie7

Kitty baby: Ojdå, låter riktigt besvärligt! Vet de varför du inte kan kissa själv?
    Själv fick jag inte det problemet efter förlossningen. Blev tappad en gång och det räckte. Har istället svårt att riktigt veta när jag är kissnödig för känslan har försvunnit/ ändrats. Har istället alltid lite trängningar som inte blir varken bättre eller sämre under dagen oavsett hur ofta jag kissar.

Tycker absolut du ska åka in för en undersökning. Så här kan du ju inte ha det. Som du skriver- du måste ju kunna tappa dig!

Svar på tråden Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder