Fortsättningstråd Framfall/slid eller livmoder
Låter jättebra Snöfrun! Det blir säkert jättebra!
Låter jättebra Snöfrun! Det blir säkert jättebra!
Nytt eller gammalt: Ok, så därför du hade så ont alltså. Det förklarar ju saken. Bra att du kollade upp det. Hade du några andra symtom? Typ feber?
HK: Då slipper ju hemmet förfalla iaf . Här hemma tar mannen per automatik bara fram dammsugaren ibland. Och något mer när jag tjatar... typ... Ingen skillnad efter op förutom att min kompis fick städa . Var liksom inte alls meningen!
Snöfrun: Vad skönt det måste vara med sådan uppbackning hemifrån! Ja, det är så tröttande att hela tiden få påminna om att kan du möjligtvis bära de tunga kassarna mm. Han nattar och sköter om lillkillen nu per automatik iaf. Alltid något.
HK: då håller jag mina tummar stenhårt den 14:e!
Nja, börjar kanske rätta sig till lite. Känns lite bättre och definitivt inte sämre. Urin röret trycks inte fram lika mkt och det lilla jag har hostat håller jag tätt. Men ff ont i gamla ärr på insidan av blygdläppen och lite tyngd/ öppen känsla. Ska knipa mkt nu och se vad det kan göra. Men tror alltid det kommer kännas sämre än innan den vaginalt förlossningen. Har så smått börja ställa in mig på det. Som det är nu är det iaf nästan acceptabelt det tråkiga är bara att det varierar så från dag till dag... Går liksom inte att planera något, typ att man ska ta en promenad med en väninna eller så... Hatar begränsningar!
Så är det här också H. Har inte kollat men är övertygad om att jag har en bäckenbotten sänkning. Känner igen allt du skriver. Och det värsta är väl att det inte finns något att göra åt saken. Känns som att allt åkt ner och fram lite. Knepigt...
Det är nog att framväxten hänger lite, inkl urinröret men ingen prolaps, dvs framfall.
Framväggen!!
MsC: Har inte köpt en sådan där el Stim apparat än men jag ska. Kostar typ n