Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Grattis BP! Raka spåret nu då.
Grattis BP! Raka spåret nu då.
Laban, det är typiskt vid immunologiska problem att det blir tjall vid infästningen. Kroppen försöker stöta bort den lilla cellklumpen som desperat försöker få fäste. Det gör den genom att försöka läka det lilla sår som blir vid infästningen - blodet koagulerar. Det är därför som ASA kan behövas redan då och då ev den högre dosen.
Gravida kvinnor är knäppa kvinnor.
BP, vad tråkigt att rul inte blev en fin upplevelse. Bebis var säkert lite trött.
Sissela, vad roligt att du orkar plöja igenom trådarna och bra att du hittar en massa info.
Tittut var fantastiskt!
Vida mår bra. Det är full rulle här hemma nu då hon far över golvet. Inte kryp, men hon hasar/ålar. Bäst går det bakåt. Idag ska vi på en lite försenad 6-månaderskontroll. Jag som alltid har nojat över hennes modesta vikt hoppas på en fin uppgång.
Tack BP! Ja, det händer lite mer nu än vad det gjorde för någon månad sedan. Det är kul. Jag var inte så mycket för den första tiden. Tyckte mest att det var stressande och jobbigt, men nu är det roligt!
Franka, fy för blödning! Jag hoppas verkligen att du slipper fler för man blir faktiskt lite galen på det. Och jag hoppas verkligen att du slipper sammandragningar och ffa den överjävliga klådan! Hua. Skönt att det gick bra.
Jag hade direktnr. till min BM. Teletid en timma varje dag, men man lämnade meddelande övriga tider så ringde hon upp. Kanonbra.