• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

mamarazzi skrev 2009-01-17 21:38:19 följande:
    JAAA! Ett helt gäng polkagrisar! Fasen vad kul det hade varit. Även ni som inte är polkagrisar är självklart medbjudna!!!
    Om jag har vägarna förbi så kikar jag in. Jag kvalar in under polkagris.
  • Finessan

Hej sötD! Kyss Vi har nog inte tänkt så mycket än utan spånar på. Intressant med erfarenhetsbaserad kunskap. Det är ju så det ofta är i den här världen som vi lever i. När jag pratade med Dr B senast så talade vi om att det börjar märkas en liten förändring när det gäller upprepade mf och orsaker. Han sa just det att det är patienterna som börjar ifrågasätta och ställa krav.

• Finessan

Det kan man ju undra... Alla är gröna men ingen är här. Oskyldig

• Finessan
    StoraD skrev 2009-01-17 22:53:29 följande:
    hej på er igen! tack för svar finesssan! hur är det med er två raringar?
    Åh, jag är så trött att jag ser i kors. V är en besvärlig liten krabat kvällstid och nattetid. Har fått en massa dumma idéer för sig. *muttrar* Annars är det bra!

Nä, det lutar åt sängen nu. Förstår inte varför jag envisas med att sitta uppe när någon timme extra sömn skulle göra gott.
  • Finessan

Välkommen hem kära Idun! Har du haft det bra?

Oj vad spännande med Tittut! Det var så otroligt mysigt att se bebisen. Vi tittade sönder oss på bilderna och filmen efteråt och kan absolut se likheter hos Vida.

• Finessan

Angående bloggen, kan alla skriva inlägg där eller är vi bara inbjudna att läsa? Fattar inte riktigt. Fundersam

• Finessan

Vad skönt att ni har haft det så bra! Visst behövs det något sånt där ibland. Bäst att passa på nu. Jag tycker att det är helt ok att åka på kryssning. Vi har pratat om det nu. Även en weekend någonstans. Det suger lite i resetarmen och det är låååångt till september då vi drar till underbara Toscana. Skrattande

• Finessan
    Cia o krabaten skrev 2009-01-18 21:04:03 följande:
    Alla som jag bjuder in kan kommentera, men ännu är det bara jag och Sissela som kan göra nya inlädd, men jag kan lägga till flera, är du sugen Finesssan?Ingen annan än de jag bjuder in kan komma åt och läsa den däremot.Idun: Välkommen hem.Inboxa mig en mailadress så får du en inbjudan.
    Sure!
    Idun 78 skrev 2009-01-18 21:04:56 följande:
    Finesssan, vilken v var ni på Tittut med Vida? Jag kommer gå i v.28+0. Iske i vilken v kommer ni gå?
    V. 29
  • Finessan
    Mom2006 skrev 2009-01-18 15:55:26 följande:
    Imorgon ska på besök hos min gynläkare (haft tre mf i v. 7 på rad) och då ska vi diskutera framtiden. Är det något speciellt jag ska tänka på som hon ska kolla upp? Jag har skrivit ut listan från Finesssan ang prover och att jag ska få ett recept på Trombyl och Progesteron.Alla tips är välkomna.. Är inte så insatt i detta så om ni vill får ni gärna hjälpa mig.
    Det gör inget om du även ber om Fragmin. Skitbra mix - Fragmin + Trombyl. 5000 IE Fragmin och 1 Trombyl så tror jag att många barnlöshetsproblem skulle vara lösa. Allvarligt.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8