Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Grattis Krus!
Grattis Krus!
Aaaah... Perez Hilton är stabil i skvallret, men har du missat Just Jared?
För svenskt skvaller kan jag verkligen tipsa om Flashback.info. Där finns alla möjliga trådar så som "Har du ******* med en kändis?" till "Vem är den kända artisten som har misshandlat sin fru?" Människorna på FB är suveräna att ta reda på vilka det är tidningarna skriver om och tom pressen har full koll på FB just för info som kan fås där.
Oj vad OT.
På FB ligger skvallertråden under Media.
Poppy, skvallret är outstanding där. Det finns riktigt bra trådar på FB, och mindre roliga så klart. Har aldrig varit med om ett forum som verkligen täcker ALLT på samma sätt som FB. Själv har jag häng där i många herrans år. Från den tiden då de inte ens hade forum utan skickade nyhetsbrev.
Ja, helvete, så gammal är jag alltså...
Idun, vad trist att du har fått så kraftiga sammandragningar. Du får vila ordentligt nu. Jag vet ju hur det där känns eftersom sammandragningar var mitt efternamn sista halvan av graviditeten.
Lycka, grattis!
Idun, trots mina sammandragningar så är jag ju ett lysande exempel på hur tappen aldrig påverkades. Det kan vara bara att tänka på också.
Fick du Bricanyl eller något annat? Släppte det sen?
Bettan, kul med flytt. Vi har kikat på en lägenhet och hoppas att de bestämmer sig för vår. Trött på att bo litet nu och trött på att kånka bebis, vagn och skötväska tre trappor (saknar hiss).
Iske, hoppas att det går bra imorgon.
Grattis Saffran! Vilken fint namn med en underbar symbolik!
BP, sammandragningar behöver inte göra ont. Det är även fullständigt normalt med sammandragningar eftersom limovdern behöver träna. En del har dock mer och andra mindre. Vissa påverkar tappen och tyvärr går det inte att gå på att det enbart är de onda som gör det även om det är så för det mesta.
Idun, vi fick se lite flöde.