• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Grattis Krus!

• Finessan
    Idun 78 skrev 2009-02-01 22:28:57 följande:
    Hej hej Odd! Kul att se dig här igen! Krus, vad skönt att det såg bra ut! Vilken vecka är du nu i?DND, nej Revolutionary Road har jag inte sett, däremot kom jag just hem ifrån "Benjamin Button". Bra film! Sedan såg jag Australia häromdagen och fick då av min lillebror reda på en cool (om än troligtvis inte sann) detalj. Nicole Kidman fick tydligen barn i somras (jag vet jag hänger inte med i nöjesvärlden ) och enligt min bror som just varit i Australien går ryktet att hon blev gravid efter att ha badat i en källa i Australien, under inspelningen av filmen, ur vilken alla kvinnor som badar blir gravida. Nicole har ju tidigare adopterat två barn eftersom hon och Tom inte kunde få biobarn. Men nu har hon tydligen också ett biobarn med sina nya man! Och hon som i filmen just säger "jag kan inte få barn" och man tänker då att det är en anspelning på hennes riktiga liv, men men strax därefter måste hon alltså ha blivit gravid.Oj, lång utläggning om Nicole Kidman ifrån mig Hej hej alla!
    Jag som då är världsbäst på Hollywoodskvaller vet att NK blev gravid under den sista delen av filminspelningen. Det var dessutom mf hon drabbades av med TC. Lite mer kuriosa...
  • Finessan

Aaaah... Perez Hilton är stabil i skvallret, men har du missat Just Jared?

• Finessan

För svenskt skvaller kan jag verkligen tipsa om Flashback.info. Där finns alla möjliga trådar så som "Har du ******* med en kändis?" till "Vem är den kända artisten som har misshandlat sin fru?" Människorna på FB är suveräna att ta reda på vilka det är tidningarna skriver om och tom pressen har full koll på FB just för info som kan fås där.

Oj vad OT.

• Finessan

På FB ligger skvallertråden under Media.

• Finessan

Poppy, skvallret är outstanding där. Det finns riktigt bra trådar på FB, och mindre roliga så klart. Har aldrig varit med om ett forum som verkligen täcker ALLT på samma sätt som FB. Själv har jag häng där i många herrans år. Från den tiden då de inte ens hade forum utan skickade nyhetsbrev.

Ja, helvete, så gammal är jag alltså...

• Finessan

Idun, vad trist att du har fått så kraftiga sammandragningar. Du får vila ordentligt nu. Jag vet ju hur det där känns eftersom sammandragningar var mitt efternamn sista halvan av graviditeten.

Lycka, grattis!

• Finessan

Idun, trots mina sammandragningar så är jag ju ett lysande exempel på hur tappen aldrig påverkades. Det kan vara bara att tänka på också. Glad 

Fick du Bricanyl eller något annat? Släppte det sen?

Bettan, kul med flytt. Vi har kikat på en lägenhet och hoppas att de bestämmer sig för vår. Trött på att bo litet nu och trött på att kånka bebis, vagn och skötväska tre trappor (saknar hiss).

Iske, hoppas att det går bra imorgon.

• Finessan
    BettanB skrev 2009-02-03 21:52:52 följande:
    Finesssan: 3 trappor utan hiss låter inte särskilt kul. Bra för flåset i och för sig. Iske: Lycka till imorgon. På dem bara!
    Det är ett helvete, minst sagt. Tänker på det braiga med det hela, vardagsmotion i stora mått, men nu skiter jag i motionen. Ge mig en lägenhet med hiss för tusan!
  • Finessan

Grattis Saffran! Vilken fint namn med en underbar symbolik!

BP, sammandragningar behöver inte göra ont. Det är även fullständigt normalt med sammandragningar eftersom limovdern behöver träna. En del har dock mer och andra mindre. Vissa påverkar tappen och tyvärr går det inte att gå på att det enbart är de onda som gör det även om det är så för det mesta.

Idun, vi fick se lite flöde.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8