• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Mamarazzi, nu är tre paket Prog på väg till dig. Jag har även svingat mitt trollspö över laddningen.

Någon annan som vill ha något? T? Fragmin? Pred?

Kajo, så här säger Dr B (klippt från min blogg):

Enligt Dr B så är det mest fördelaktiga att ägget befruktas så fort som möjligt, något som även minskar missfallsrisken, därför ska de små krigarna redan finnas där, redo för sin uppgift, när ägget svischar förbi. Fast att vara en liten krigare är inte fullt så enkelt alla gånger heller. Här fick jag mig en lektion. Spermierna får absolut inte vara äldre än 7 dagar, då finns det för många dåliga spermier. De får dock inte vara för färska heller utan 3-5 dagar gamla är det optimala. Då är de pigga och glada. Problemet, som Dr B sa, är att många gör slut på de braiga genom att hoppa i sängen för ofta runt ÄL.

Mom, kul att det går så bra för dig också!

Franka, jippie för hjärtslag!

Snozie, skönt att det inte var så farligt.

Stella, vad jag förstår så är det en vanlig bakterie i ändtarmen och att det är lugnt så länge det inte är i urinen.

Lycka, lycka till!

Hur mår Idun? Dags för en ny date snart?

Cia, hoho!?

• Finessan

Mamarazzi, jävla skitpost! Jag såg till att de hamnade på lådan som inte hade tömts än. Satan.

• Finessan

Skönt Mamarazzi! Då ordnar sig allt. Det brukar göra det.

Lucki, inte ge upp. Lyssna inte på någon jävla skitdoktor som inte vet vad hon pratar om. Gråt och kom sedan igen med nya tag. Det finns fortfarande massor att göra för dig så det är absolut INTE kört.

Laban, fasiken då. Det behöver dock inte betyda att det är kört.

DND, har inte hört något om feber, däremot om varma bad som är no-no.

• Finessan

DND, vad spännande! Tycker du att det gå bra eller är det jobbigt? Om du vill ha stenkoll på det du äter så kan du föra in här så räknas totalet ut:

http://www.minmat.net/

Har du hittat tråden här på FL?

Grattis Lycka till rul:et!

• Finessan

DND, där ser man! Glad Jag måste säga att jag är positivt överraskad än så länge. Sen må det väl hända att det var mycket vatten som jag tappat nu och det kommer jag säkert gå upp när jag börjar äta kolhydrater igen. Då vet jag å andra sidan att det är vatten.

Det finns en LCHF-tråd är på FL. Jag vill inte påstå att de är jätteduktiga att svara på frågor, men lite info finns i alla fall. Finns även en "vad har jag ätit idag-tråd" för inspiration.

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m37318427.html

Nu ska jag äta pizza på hemmagjort specialbröd (keso, ost och ägg). Sen blir det hallon och vispgrädde. Räcka ut tungan

Vad skönt att du har blivit sjukskriven.

• Finessan

Hej Sissela!

Har ni sett den här sidan?

http://www.osynligabarn.se/

De som har sidan har en bok på g (har för mig att någon är journalist). Det är bara det att den har varit på g väldigt länge nu... Jag mailväxlade en hel del med dem för ett tag sedan och fick förfrågan om att vara med. Skickade in en text, men sen var det tyst, tyst, tyst. Trist.

Bettan, PubMed har väl alla tillgång till? Där har jag varit och grävt massor. Jag har nog tillgång till alla databaser bara jag kommer ihåg användarnamn och lösen.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/

• Finessan

Linan, GRATTIS! Otroligt vackert namn.

Håll i hatten, lilleskutan! Nu är det du snart.

LF, har missat att hälsa dig välkommen. Jag gick på akupunktur mot upprepade mf. Jag plussade och fick behålla efter min "kur". Jag valde att köra hela konceptet som min kinadoktor (Dr Nie) ordinerade, vilket innebar ångkokta franska duvor och annat konstigt. Kika in i mitt galleri. I mappen TCM ser du lite av det jag stoppade i mig.

Själv var jag beredd att testa allt efter fyra mf. Varför inte liksom? Självklart kan jag inte säga att det var akun som gjorde det, men det kanske spelade in. Vad vet jag. Glad

Om du orkar någon gång så läs gärna igenom min blogg "Jakten på den försvunna Skatten". Den handlar om vägen till bebis och jag skriver om allt jag gjort för att komma dit jag är idag. Läkare, prover, orsaker, akupunktur m.m.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8