Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
Nej Lycka vi har aldrig gått på stimulering då jag kunde bli gravid-lätt! JAg vet inte vad har hänt efter senaste mf och det plågar mig. Alla mina värde (FSH, LH Ostradiol, Progestern, Prolaktin) är bra och jag har ÄL. Vi har testat manen i september sist. Han var sjuk denna månad så om det inte tagit sig nu så det kan berå på det. Ärligt talat vet jag inte ens till vilken klinik vi ska vända oss. Blir upprörd av själva tanken att gå tillbaka til RMC men det lutar åt det hållet. Falun är rätt långt från oss men jag sklle nog satsa på Falun. Det käns dock inte att min man tycker att det är ett racionellt beslut. Vad gäller adoption, nej jag känner ff att vi kan få bio -barn, fast jag vill gärna även adoptera. Men tanken om åtminståne 1 bio.barn kan jag inte ge upp.
Jag trodde inte att jag skulle ge mig så mycket i denna månads väntan men otroligt nog så har rädslan och oro smyggit in sig så att jag går hela tiden med tårar i öggonen. Jag känner mig inte gravid, alltså uppblös med puttande mage och spända tuttar men som sagt förut jag gjorde det sista 3 månader men det blev inte av. Därmot har jag vaknat med yrsel och illamående och lite högre temp idag. Det kanske är graviditet, eller så håller jag på och blir sjuk eller svag pga. bantning. Har gått ner 2,5- 3 kilo på 2 veckor.