Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
mamarzzi så tokigt va, att vi tar så mycket på oss vad vi borde och inte borde göra. Återigen tänk om vi hade duktiga läkare som tänkte och brydde sig i stället och vi bara njöt av våra graviditet. Du kanske har mensvärk av provtagningen. Jag förstår att du är orolig inför vulet. Själv funderar jag att inte göra något förrän v 7-8. För vad hjälper om man går på så tidiga, antigen ser man ingenting och då ska man återkomma om 1-2 veckor. Hemska veckor men så mycket frustration och ångest. Är det OK så är det ju, är det inte måste man återkomma ändå. Försök att distrahera tankarna och lägga fokus på annat. Du behöver ork och kraft.
Själv försöker jag att inte analysera mina symptom. Jag har inte såååååååå mycket biverkningar av proggarna den gången. Brösten är inte jätte spända och jag är inte uppblåst. Och det tror jag är för att LHCF fungerar så att kroppen rensas att onådig vatten och skräp. Tarmarna fungerar som de skulle. Jag känner mig mycket lättare fast är lite trött och yr. Illamående har jag från och till men idag (12 dagar efter ÄL) har jag lite mensvärk också. Är det OK? (hm jag som inte skulle analysera). Sedan förra cykeln har jag haft ont på vänster sida men nu käns det mer ganska lågt nere en bit ifrån ljumsken. Det känns mer nu när livmoder är troligen större av proggen och det lycksom drar i tjemage på båda sidorna. BIM närmar sig och jag börjar bli så nervös. Blir det plus äntligen?