• Finessan

Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8

Har du fått upprepade missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss! Här finns också många kloka gummor som sitter på mängder av information.

Tidigare trådar:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    Del 6. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html
    Del 7. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m33915758.html
    Del 8. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m36533392.html

Behandlingslista:

Del 1. www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    Del 2. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    Del 3. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html
    Del 4. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html
    Del 5. www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38034570.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:36
    Ihopsamlade fakta om missfall och hur man förebygger:

www.familjeliv.se/Forum-7-137/m40119318.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 21:40
    Eftersom 9 kommer efter 8 så är detta självklart del 9. Inte del 8 som det står i rubriken.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 10:26
    Ny behandlingstråd!
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41272718.html
  • Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8
  • frökenKAJO
    Gokväll alla!
    Har inte varit inne på några dagar ens för att läsa eftersom irl har varit lite för intensivt.

BettanB: Så du är också psykolog. Intressant, här är en tillFlört

Krusbär: Skönt att det verkar gå åt rätt håll!!

Mikes bride: Hur är det med allt? Har tänkt på dig/er...

Poppy: Har börjat läsa den där boken du tipsade om (glömmer vad den heter, babyfriendly) och vad bra den är! Hoppingivande samtidigt som man blir lite ledsen.

I övrigt är alla jag känner gravida just nu och jag känner mest för att ta med mig familjen och starta nytt liv som eremiter i någon bergsby i Armenien. Eller nåt.
  • EMND

Idun 78 skrev 2008-12-21 16:19:06 följande:

DND, härligt med en ordentlig promenad för att rensa tankarna!
    Ja, eller hur Idun!
    TAck at du tipsade om yoga, jag har faktiskt ett par CD-skivor och även 2 DVD hemma.

Ah Krus, jag vet att någonstans det finns kvar den gamla DND! Håller tummarna för dig. Det är bra att du mår dåligt. (fy, vilken vän jag är ). Men det betyder att HcG ökar!

MWB, du sköna hur går det för dig själv? Det är väl jobb beslut i morgon? tjohooo! Något bra i år iaf.

Kram till alla tjejer.

PS/Var är mamarazzi och MAT?
  • vild i håret

Tack alla gulliga tjejer för infon om biverkningarna av proggisar/crinone. Jag funderar också på att göra som du Krusbär och öka till två efter ett eventuellt plus. Känns som att min kropp skulle behöva det.

• mammawannabe

DND: Tack söta, japp ska tacka ja till jobbet imorrn. I övrigt njuter jag av att inte ta proggen, håller med dig, jag gillar inte heller prog, vi har inget bra förhållande, tacka vet jag Levaxin, det är min favvo, är lite småkär i mina levaxpiller, får mig att må bra.

hur går det med dina biverkningar och har ni hittat nån resa?

Vink till Kajo innan det bär av till Armenien!

• Idun 78

Mwb, Hasseluddens egna skiva (jättelugn plingplong-musik, väldigt rogivande om man som jag gillar sånt) samt Buddha & Bonsai. Båda dessa får mig alltid i skön yoga-stämning. Vad härligt med jobb! Skitskoj ju!

Kajo, ja jag drar också till Armenien snart! Var på fest ikväll med massa gamla gymnasiekompisar, och nästan alla hade barn. Gick att hålla fasaden uppe när jag var där, t.o.m. mysigt att sitta och gulla med barnen, men när jag kom hem brast mitt hjärta... Det kändes så tomt, trots att jag har mitt barn i magen. Jag ville ha den i famnen, snosa på den, hålla om den... Åh vad jag längtar till maj!

God natt alla söta!

• EMND

Grattis till JOBBET mwb! Jätte kul! Vilken bra avslutning på det j.... 2007! :-0

• BettanB

Kajo: Vad häftigt. Kollegor. Och tror att vi bor i samma stad också, om jag inte tar fel.

Idun: Snart har du ju liten hos dig.

Nosce Te Ipsum
  • Cia o krabaten

*Fnissar åt DND*
    Det är väl för tusan 2008 som tar slut om en dryg vecka??

MWB: Grattis till nytt jobb!
    Helt rätt att ta det!

• EMND

Ja, ja CIA, 2008 så klart! (fnissar åt dig med) Uf ett rätt dåligt år,...

• Krusbär

Tack alla för lyckönskningarna i morgon. Veckan har hittills gått ganska fort, men det här sista dygnet verkar snigla sig fram. Skönt att det är jul sen så slipper jag sjukskriva mig om det går åt skogen.

mwb: Grattis till jobbet! Missade helt att du hade fått det! Vad är det du ska göra?

Cia: Låter underbart med sol och semester!

Idun: Säger som Bettan, snart har du bebben i famnen!

vild i håret: Jag kollade inte med min gyn först så nu har jag lite svårt att hämta ut från apoteket... Ett tips... Men jag får väl krypa till korset och erkänna i morgon om jag ska fortsätta.

Undrar också hur det är med Mikes?

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del 8