• MsBeauty

Fler som älskar att städa?

Finns det fler än jag här som njuter av att städa?

Tror det funkar som nån sorts meditation för mig, blir så lugn efteråt Sen älskar jag doften av Ajax (och Klorin *ups*) och att kunna spegla mig i golvet nästan Känner mig lite knäpp ibland, verkar inte vara så vanligt att man gillar att städa.

• Svar på tråden Fler som älskar att städa?
  • Ellani
    Kangkurr skrev 2008-10-10 22:00:07 följande:
    Ni är alla hembjudna till mig på höststädning... fri tillgång till Ajax och skurtrasor :)
    Till mig med
    (jag har storstädat köket i helgen så det är bara resten kvar till er)
  • PetraD

köket är ju roligast ju förutom spisen....
    eller badrummet förreste; så man ser resultat
    var bor du??

Ellani skrev 2008-10-12 17:23:25 följande:
    Till mig med (jag har storstädat köket i helgen så det är bara resten kvar till er)
  • Toviz

Jag ska städa imorogn jag är nog städ-oman städare oftare förr men imed att min familj tyckte att jag städade för ofta plus möblerade om så drog jag ner på det hela men imorgon när pojkvännen åkt hem till sin pappa så ska jag städa för fullt så jag får det som jag vill ha det igen.

• LoveSharPei
    PetraDeliu skrev 2008-10-12 17:24:36 följande:
    köket är ju roligast ju förutom spisen....eller badrummet förreste; så man ser resultatvar bor du??
    Håller med! Jag älskar och städa kök och toa! Resten är inte alls lika kul!
  • PetraD

borde han inte vara glad att det är rent och fint och att du mår bra över det??

Toviz skrev 2008-10-12 17:55:45 följande:
    Jag ska städa imorogn jag är nog städ-oman städare oftare förr men imed att min familj tyckte att jag städade för ofta plus möblerade om så drog jag ner på det hela men imorgon när pojkvännen åkt hem till sin pappa så ska jag städa för fullt så jag får det som jag vill ha det igen.
  • PetraD

visst går det andra mycket snabbare, men man ser ju mer resultat på kök och badrum
    fast golvet gillar jag inte speciellt. bara när det är färdigt eller med micromoppen

LoveSharPei skrev 2008-10-12 17:57:07 följande:
    Håller med! Jag älskar och städa kök och toa! Resten är inte alls lika kul!
  • Yildiz

Ja citronsåpan luktar så gott.... förutom den så är alla dom olika ajax flaskorna samlade här *fniss* det är ju kul att variera lite tycker jag.... men mannen tycker inte det är lika kul, han är rätt less på städfanatiker (hans ord) då både hans mamma och systrar städar hela tiden....

• Lurvenpajsaren

Nä...fy fan. Det tråkigaste som finns. Det får min man göra.

• Tince

Jag önskar att jag var som er, känner att mitt hem förfaller och jag orkar inte ta tag i det. Ska nog anlita städhjälp..

Svar på tråden Fler som älskar att städa?