• MsBeauty

Fler som älskar att städa?

Finns det fler än jag här som njuter av att städa?

Tror det funkar som nån sorts meditation för mig, blir så lugn efteråt Sen älskar jag doften av Ajax (och Klorin *ups*) och att kunna spegla mig i golvet nästan Känner mig lite knäpp ibland, verkar inte vara så vanligt att man gillar att städa.

• Svar på tråden Fler som älskar att städa?
  • PetraD

ja, hjälper inte hur mycket man än plockar... finns väl alltid något framme. barnen är snabba.. haha

lite skit skadar väl inte... haha. nja... men barnen får verkligen lära sig att hjälpa till här

Marivilia skrev 2008-10-10 14:18:09 följande:
    Haha! Kan tänka mig det!Jag har bara en, som är för liten för att skapa alltför stor oreda, och jag blir nästan tokig!Men jag får nog lära mig att leva med lite utspridda lekaser och smulor!
  • Yildiz

hehehehehe jag har nog hittat hem! Jag älskar att städa.... och gör det jämt.... hemma och sen så hjälper jag vänninor ibland. Jag älskar att lukta på rengöringsmedel och har väl dom flesta man kan ha här hemma.
    Mina vänninor tycker att jag är lite smått galen... och dom tycker inte det är så där superkul att gå och handla med mig då jag "fastnar" vid städhyllorna.
    Underbart att det finns fler i denna värld som älskar städning

• romani princess

ÄLSKAR att städa! Plockar, putsar och har mig hela tiden! Att putsa glasborden, plasma-tv:n och kristallkronorna hör till mina favoriter

• PetraD

denna tråd hjälper mig att komma igång (det jag har svårt för...)

• Kangkurr

Ni är alla hembjudna till mig på höststädning... fri tillgång till Ajax och skurtrasor :)

• LoveSharPei

Jag ÄLSKAR att städa och det gör jag varje dag!

Finns det något bättre än ett fräscht och välstädat hem? NEEEEEJ!

• PetraD

nej, det är härligt!!!
    luktar så gott, speciellt citronsåpan
    fast man blir nog lite "doftblind" för efter ett tag känner man inte doften så väl
    får bjuda hem nån och se vad de säger om det
    du kan väl komma och se om det är "luktgodkänt"??

LoveSharPei skrev 2008-10-12 16:35:47 följande:
    Jag ÄLSKAR att städa och det gör jag varje dag! Finns det något bättre än ett fräscht och välstädat hem? NEEEEEJ!
  • LoveSharPei
    PetraDeliu skrev 2008-10-12 16:49:25 följande:
    nej, det är härligt!!!luktar så gott, speciellt citronsåpan fast man blir nog lite "doftblind" för efter ett tag känner man inte doften så välfår bjuda hem nån och se vad de säger om detdu kan väl komma och se om det är "luktgodkänt"??
    Citronsåpan är livsfarlig! Den har jag ALLTID när jag städar, men som du säger... efter ett tag känner man inte lukten.

Ajax rengöring med doft av liljekonvalj är också underbar!
  • PetraD

känner igen mig i allt du skriver konstigt va... hahaha
    mm, den luktar så gott. men själv känner man ju inte det efter en stund, hoppas andra gör det också
    men tar man micromoppen så håller sig ju golvet alltid "luktandes längre"
    mm, den luktar också supergott. luktar verkligen precis som liljekonvalj. sen sen röda också "fete de fleurs" (tror jag den heter)

LoveSharPei skrev 2008-10-12 17:08:13 följande:
    Citronsåpan är livsfarlig! Den har jag ALLTID när jag städar, men som du säger... efter ett tag känner man inte lukten.Ajax rengöring med doft av liljekonvalj är också underbar!
Svar på tråden Fler som älskar att städa?