Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Tackar Finesssan! Det gnistrade och lyste liksom upp som av små stjärnor inne i badrummet alldeles precis nyss, så nu är det helt klart kirrat.
Tummar för att V har blivit lite tyngre imorrn!
Tackar Finesssan! Det gnistrade och lyste liksom upp som av små stjärnor inne i badrummet alldeles precis nyss, så nu är det helt klart kirrat.
Tummar för att V har blivit lite tyngre imorrn!
Cia: Skit för barska läkare men jättebra att det inte var värre än cysta. Men är det inte ganska obehagligt med en cysta just där?? Ilningar, trängningar? Såg man den med VUL eller?
Lycka: Hur har det gått, har du fått ngn tid för VUL och hur går det med oron?
Poppy: Vad händer? Hoppas allt är efter omständigheterna bra! Sjuksriven fortf? Du har väl inte gått vilse bland alla tv-kanalerna?
DND: Har det lugnat ner sig med konstiga symtom?
Egofråga: Dags att börja med T för mig nu igen efter uppehåll på eget bevåg förra cykeln. Finns det någon mamma eller gravid som haft starka plus vid tidigare MF och som har ätit två T och det har funkat, eller har ni haft svaga plus? Är lite osäker på om jag ska ta 1 eller 2 T. Jag har haft starka plus tidigare.
Cia: Okej, då fattar jag!
Lycka: Usch ja, en vecka är ju superlångt i sammanhanget förstår jag. Allt är säkert superbra med lilla eskimån nästa vecka ska du se!
Det mesta har rättat till sig och uvi:n är borta men jag hoppas att jag inte drog på mig en ny när jag gick på stan i dag, kanske var mindre smart att ha tunika och leggings i kylan. (hjärncellerna har visst blivit slöa av allt pencillin, morr!)
Babblar: Tack, följer verkligen tranbärsrådet och dricker hinkvis känns det som. Ja eller hur, visst är det skitkallt med leggings nu .
Du hade alltså starkare plus med 1 T? Isf, tog du proggisar både vid starkt och svagt?
Gokväll alla!
Instämmer, härligt vad det skrivs . Övermäktigt att kommentera allt.
Välkommen emma! Jag har tidigare haft lättare form av PCO och fått metformin för det.
Poppy och Snozie: Vilken lättnad att er värk har avtagit. Tack Snozie för uppmuntrande ord till oss kämpare .
a80: Grattis till räkrörelserna . Nu kommer det säkert ta fart med mer framöver.
DND: Säkert ingen fara alls med nilabboren. Hur har det gått med akupunkturen? Är det av P som du fått dadlarna? Några såna har jag inte fått, vilket jag kanske ska vara tacksam för? eller goda?
Babblar: Hur har det gått med dina katter har jag funderat på nu när du inte hade antikroppar mot toxo? Sover dom fortf i sängen? Jag blev nekad att ta provet av min ord gyn men Dr B ska fixa så jag får ta det.
Det var ju både en emma och en emmiss. Välkommen till emmiss oxå!
Tack Lycka för peppet!
Hej trådisar!
Jag har ett litet dilemma och undrar hur ni hade gjort.
Jag har lite symtom kvar efter min uvi-infektion. Lite trängningar och blåsan eller livmodern eller vad det nu är, men där nere är det i alla fall, ömmar när jag rör på mig, typ går promenad eller har tajtare byxor som klämmer åt magen. Känner mig lite hängig oxå men har ingen feber och inget svid när jag kissar. Livmodern är kanske lite lite rucköm men inte mkt.
Ska försöka få till att det görs en odling på urin men den kanske jag inte kommer hinna få svar på innan ons-tors då jag förhoppningsvis har ÄL, vårt första planerade försök sen senaste MF och på ca 7 mån.
Hade ni kört bäbisverkstad ändå fast ni kanske haft infektion (uvi/GBS??) och mitt under ev ytterligare pencillinkur eller hade ni väntat en hel månad?
Ursäkta långt och helt egofokuserat inlägg!
Tack för svar a80! Nej vill ju egentligen inte alls vänta en hel månad till, samtidigt som man ju inte vill att det ska bli ngt fel på ev embryo på grund av antingen bakterier eller medicin.
MTA: Nej men skit vad tråkigt! . Hoppas att det löser sig med en ordentlig utredning nu framöver.
DND: Håller tummarna hårt för dig nu! Ps, fina smilies du gör nu för tiden .
Babblar: Oj, vad du mår illa, lider med dig. Förshoppningsvis är det ju positivt men ändå....
Hmm, ja det ska väl mkt till om man har oturen att få toxo. Överkast är säkert en bra grej.