• mammawannabe

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Du är nog mer deffad än jag babblar . Sköterskan som visade mig såg nog att här var det inga problem att sticka rakt in, eventuella muskler ligger långt in i säkerhet . Förstår ditt "dilemma", då är det nog bra att sticka lite snett.

Hade inte APC (har inte koll på just det prover just nu men vet vilka jag hade utslag på, förhöjd Faktor VIII (koagulation) och sen "den vanliga" TNF-alfa på 7.5.

• mammawannabe

Babblar: Nej, jag inte vet hur länge Dr B vill att jag ska ta F, måste kolla det med honom. Min ord gyn ordinerar till v 36-37 nånting, så jag gissar att jag kommer att ta så länge (om jag BLIR gravid vill säga, är ju inte där än).

Hur länge ska du ta F är det sagt?

• mammawannabe

Idun: Samma här, ser verkligen fram emot det. Ska bli superkul att ses! .

Det där från niomånader lät ju på pricken som de ickesymtom du beskrev. Du ska se att allt är precis som det ska!

Dags att sova och ladda inför imorrn

• mammawannabe

Tack själv för idag Idun, det var så jättekul att ses! . Vad skönt och spännande att det hördes ngt på angelsoundet. Blev det några byxor?

Instämmer i att en större trådträff vore på tiden. I Lkpg kanske?

Poppy: Så skönt iaf bäbis var okej. Ska du få svar på odlingen imorrn?

Blod i urinen verkar vara på modet. Hade det oxå i går kväll Ingen större fara iom att jag inte har ngn bäbis att vara orolig för men imorrn blir det besök på vc och INTE skönt att kissa .

DND: Oj, vilken turbulens med behandlingarna och vad bra att det blir en behandling som du tror på. Är det ngn av läkarna som ordinerar heparin från ÄL som finns på US? På KK eller ngn annan avdelning? Hur menar du att det är mer gynnsamt för fostret med sprutor? På vilket sätt?

• mammawannabe

Härligt med fina nya byxor att ta med på resan ! Återkommer med fråga om beskrivning var affären ligger när det blir dags för min del...

Perfekt med nya bilen till Lkpg med plats för många.

• mammawannabe

Idun: Tror nog att du kommer få användning av brallorna på resan . Det är ju några veckor tills ni är på sluttampen av resan. Tack för namn och adress till butiken!

Franka: Kul att höra från dig ! Så tungt att det inte velat sig . Hoppas nu att det kan bli bättring med ändrad behandling. Och tack för infon att Dr B ska fortsätta med recept.

Finesssan och Cia: Hoppas ni inkl barn är friska och krya så det blir träff för er imorrn.

Välkommen Decdia!

AHöst: Har tyvärr ingen aning.

Cia, där har vi ju det! Perfekt med en hel buss full med trådisar på väg söderut till östgötaslätten. Allsång och frågesport under resan. Frågor om vem som har vilken behandling, hur länge x tog heparin, hur många VUL y hann med under grav osv. Vad skulle priserna i frågesporten kunna vara??

Ego: Det var uvi. En kraftig variant som satt sig på urinblåsväggarna. Så nu har det börjat knaprats på ännu en pencillinkur.

• mammawannabe

Japp Cia bara att boka bussen!

Babblar: Har tänkt på dig, hur har det gått med reaktionen av Fragminet, har det lugnat sig med blossandet?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8