Grattis Idun till en prakträka på 3 cm!! *urk, läskigt när alla symtom fösvinner*. Hoppas du kan vila i det bra beskedet nu ett tag. Kram!
a80: Angelsoundet verkar verkligen bra. Skönt att det lugnar när oron sätter in. Hur har det gått med mammabyxjakten? Så att man vet var man ska gå sen när det ska shoppas dylika
Lycka och Cia: Ha det så trevligt idag när ni ses! Du visar väl vagnen när du fixat kamera Cia?
Babblar: Hm, mystiskt med ditt illamånde. Håller såklart alla tummar på fredag! *hoppas*
Bling: Skit också att kromsomprovet inte var klart . Har en artikel från forskning där man tittat på behandling med enbart T, T komb med heparin, eller enbart heparin tror jag. Tror det var Finesssan som la ut länken. Jag har den bara sparad som pdf. Kan inboxa den till dig om du vill? Iaf, resultatet från den forskningen är att en kombination av T och heparin gav det bästa resultatet.
Poppy: Fy vad jobbigt att du behöver gå på tabletter . Har inte koll på hur mycket det är ok att äta men kanske bra att inte överskrida maxdos per dygn iaf. Tack som frågar om Levaxinet. Jo, jag tror det börjar kännas nu, har tagit det en månad nu och 50 mcg per dag i två veckor. Humöret är helt klart stabilare och mer energi, igår kände jag mig tom lite speedad. Vikten är konstant (suck ) men magen här helt konstig. Läste nånstans att den kan bli lite vajsing om man ökar dosen för snabbt, har du nån erfarenhet av det? Tror att 50 mcg kanske är i högsta laget för mig, kanske skulle ta 25 varannan dag eller nåt. Tog uppföjningsprover i förra veckan och ska ringa Lucina imorrn och se vad värdena är nu.
LillaD: Stackare med din nacke . Hoppas tabletterna hjälper och att du får bra behandling, ska du få övningar att göra oxå?
Ang bäbisförsök känner jag mig inte riktigt redo vare sig mentalt eller fysiskt än. Tror jag behöver nån månad till som jag kan vara "helt fri" och inte behöva vara orolig och introvert som jag vet att jag kommer bli när vi börjar försöka. Fysiskt verkar kroppen vara lite utflippad just nu, behöver nog hitta en bra nivå på Levaxinet också.
Mizz Turko: Massor av lycka till på ditt UL på fredag!
Tankar till Finesssan och Vida, hoppas det är okej med er!
Fler som har undersökningar denna vecka??
Kram på er!