• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

Lycka: v 14 är jag ju i nu och jag tar redan svagare. Tror de kommer räcka till v 18 ungefär om jag räknat rätt.
    Jag har fler 5000ie på recept men skulle INTE ta dem utan ta svagare nu. Jobbigt att alla säger så olika.
    Kan man se kärlen på RUL? vet du det?
    Jag är inte säker på att jag vågar sluta med F.
    Och hoppas inte nåt blir fel bara för att jag tar de svaga. Fick du 5000 ie av den andra läkaren också?

finesssan: fy för att få reda på att det itne finns nån bäbis i v 14

• babblar på

Lycka: hade du mer fel än tnf-alfa? Jag har bara det (ca 11) De såg ju hjärtat, navelsträngen, urinblåsan och så på mej nu i veckan. Men blodkärlen sa de inget om

Mamarazzi: fy vad tråkigt Hoppas hon ändrar sej och tar fler prover eller att de du tagit ger nåt lättfixat då
    Men jag har hört det där förr. Att man måste åka in och få dem dokumenterade.(tänk på det allihop som hamnar i den sitsen) Jag gissar att endel som inte fått 3 ljuger av rädsla för ett till så det är nog därför. Jag har åkt in varje gång så mina finns på papper som tur är. Har en gång suttit på akuten i 9 timmar innan jag fick komma in. Helt sjukt! De flesta ggrna har det nog tagit 4 timmar annars fast det är tillräckligt om man har ont och mår dåligt. Till akuten får man alltid åka bara man inte ringer och frågar Sjukrådgivningen säger alltid åk till akuten!
    Hoppas Dr M kan hjälpa.

Mikes bride: grattis till medecinen! Jag kasnke ska sluta läsa här snart för jag blir nervös att bara F är förlite och jag tar ju bara F och nu minilite dessutom. Vet du hur länge du får ta F?

vinkar tillbaka till Idun..usch för läskiga drömmar. De vill man verkligen slippa

hej lillaD: Kul att se dej! Hoppas du mår bra!

• babblar på

kajalajo: havandeskapsförgiftning har med immunförsvaret att göra tror många läkare sa en läkare jag träffat. Att kroppen reagerar på killens del av bäbisen. Då blev jag ju mer rädd än innan för det

DrB har dock sagt att man inte ska tänka att det är ärftligt, vilket jag var rädd för. Jag är en ny person med en egen sammansättning typ

Nu såg jag att även Poppy skrev om det

men visst är inte tnf-alfa en autoimmun sjukdom? Jag hade inte de där andra utan bara tnf-alfan.

Det är ju endel som får havandeskapsförgiftning en gång och inte nästa

• babblar på

Panik! Jag är ju så glömsk nu när jag är gravid så idag missade jag min F-spruta med 3 timmar TRor ni det är nån fara
    Nån annan som missat tiden så länge?

• babblar på

vad skönt att ni säger så Man känner sej otroligt korkad som glömmer nåt så viktigt men min hjärna är inte som den brukar. Jag glömmer allt.
    Jag skulle ju egentligen ha slutat med dem redan så det borde ju inte vara nån fara

• babblar på

Cia: skumt ,de borde ju vara tvungna att meddela det på nåt annat sätt så alla säkert ser det. Tack för att du la in tråden här

• babblar på

DND och ni andra: Jag tänker också sådär om nagellack men jag kommer nog måla dem till jul iaf Färga håret frågade jag faktiskt drB som tyckte jag skulle avstå så det kommer jag inte ge mej på. Känns onödigt även om man hade kännt sej lite fräschare.

Krusbär jag håller också tummarna och dansar lite..eller mycket rättare sag

mwb: skönt att du fick nåt nytt att testa. Hoppas du slipper biverkningar

och lycka till alla som har ÄL

• babblar på

Grattis Franka!!!

MWB: det går inte hålla dem borta från sängen men jag kämpar och försöker hålla dem borta från mitt huvud iaf. Okej detta låter helt sjukt men mina katter gillar inte...de hatar apelsin. Så om jag ätit en klementin/apelsin på kvällen lägger jag skalet runt mitt huvud på natten Alla sätt är bra utom de dåliga ju

Jag känner mej super-ofräsch och rynkig. Som om alla rynkor bara hoppat på mej sen jag blev gravid. Det står överallt att rynkorna försvinner ju ...här är det tvärtom

• babblar på

Franka: jag har hört att 3d är dumt och min sambo är tvärtemot din. Han tycker absolut inte vi ska gå
    Ultraljud är nog inte bra direkt men om det vore jätterisker skulle de väl inte göra det så lätt? När man frågar vill de inte riktigt svara tycker jag. De säger "endel måste gå på många".
    Det känns som om vår bäbis började röra sej av det iaf så den stördes kanske? Många ul ger vänsterhänta barn har jag hört också vilket får en att undra hur det påverkar. Vänsterhänt eller högerhänt spelar ju ingen roll men om UL gör det är det ju lite läskigt för i så fall påverkar det ju nåt. Har inga fakta att komma med dock

Mikes bride: skit med blod men jag hoppas att allt är okej ändå. Många blöder ju även om man blir helt kall när det händer. Håller mina tummar!

MWB: japp de är gosiga. De ligger alltid hos mej ...ingen vill ligga hos sambon Jag är väl snällare Men den som vill ligga på kudden har jag försökt få över på sambons sida och det har gått relativt bra med apelsinskal Fast nu äter jag inte så mycket klementiner och apelsiner längre och en hel klementin var visst inte så farligt som skal
    Hoppas du får svaret att du haft toxo så du slipper tänka på det

• babblar på

Idun: Jag gillar ju inte T längre och vill inte ta det så jag ska nog inte säga nåt om det. Men jag vet inte om jag vågar sluta med F. Verkar som alla härinne tar nåt blodförtunnande hela tiden ska jag våga vara den enda som gör som drB säger
    Men varför pratade han om din utredning idag..onödigt av honom Tråkigt att bli bemött sådär

grattis Krus! Jag såg inget hjärta första ggn har jag för mej(dumma hjärna som inte kan tänka)DEt kommer nog nästa gång tror jag också

MizzT: härligt med RUL! Håller tummarna

Finesssan: tack för infon!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8