• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

mta: vuldansen dansar man så vulgudarna ger positiva vul
    Jag dansar också för dej imorgon!

DND: så har jag också tänkt några ggr fast jag mådde illa från första proggen(2-3 dagar efter äl) så det känns lite tidigt

jag skulle också vilja prova spikmatta nån gång. Låter intressant men lite läskigt också eftersom man inte riktigt vet hur man reagerar på det

• babblar på

Franka: Jag tycker det är både ock. Man kan nog tänka bort endel genom att ha annat att tänka på men samtidigt så mår jag nog bättre när jag ligger ner. Känns iaf som det blir värre om man böjer sej framåt ibland..då låter bp krääääk

• babblar på

DND: Skit med minus Fast jag kommer inte ihåg hur "gammalt" kisset ska vara? Men vänta till dag 19 iaf som drb sagt..eller jag skulle gjort det iaf.
    Jag upplevde att 2 T var för mycket för mej så denna gången fick jag gå ner till 1T(fick ju även minst ett konstaterat mf och kanske ett till på 2 T)
    Angående kissnödighet så är jag inte speciellt mer kissnödig än jag brukar. Några nätter har jag varit tvungen att gå upp. Ibland är jag väldigt kissnödig på morgonen också iofs.
    Men jag tror som sagt att man blir mer kissnödig sen när bäbis sparkar på blåsan

• babblar på

MTA: bra att allt gick bra idag! Grattis! Håller tummarna för hcg också

hej hej Limas och Bettan ! Välkomna hit

• babblar på

MWB: näe vad orättvist
    Usch vet inte vad jag ska säga. Stor kram på dej iaf
    DEt känns extra jobbigt att få mf när man fått medecin som ska hjälpa mot det. Iaf kände jag så.
    Hoppas själva mf går smidigt och att du snart orkar försöka igen
    kram kram kram

• babblar på

MTA: nää inte du med Särskilt jobbigt eftersom du fick så positiv reaktion innan . Kram kram

Serum-hcg är tråkigt på det sättet. Man vet innan kroppen fattat och man själv tror att allt är bra. (Däremot är det väldigt skönt när det sjunker mycket om de tex misstänker utomkvedes)
    Jag tror inte det kan visa fel om de inte råkar byta prov med nån?
    Hade du under 5?

Iske: håller tummarna för dej idag!

Bling: nej vad är det du säger.. så hemskt! Kram till både dej och din man. Ni går verkligen igenom nåt jobbigt som vi andra knappt kan fatta. Ta hand om er och hoppas din man blir frisk fort

• babblar på

Iske: grattis...visst är det häftigt att se dem sprattla

• babblar på

MWB: de brukar ju inte vilja säga att det helt säkert är ett mf så tidigt, även om de tror det, för det är väl svårt att se. Konstigt att du inte fick ta hcg. Jag fortsätter hålla tummarna för dej då

mizzT: inatt vaknade jag av "gupp" i magen. 2 st och så vände jag mej och då kom ett eller två till. Men de säger ju att det är förtidigt så jag vet inte alls. Jag var ju lite trött också men sen var jag pigg såklart

• babblar på

Mta: nej inte cancer ...det tror inte jag. Slemhinnan är ju tjock vid andra tillfällen också har jag för mej???
    Men använder du några konstiga test?
    Fast hcg kan försvinna fort
    Mitt sista mf hade jag 5 redan när jag kom in för mitt mf. Det betydde att det inte finns nån graviditet längre sa de..fast mitt foster hade inte ramlat ut än och jag hade nog inte blött nåt heller. Men jag fick iofs minus på clearblue då..det var därför jag förstod att nåt var fel. Man måste ha 25 på gravtest för att de ska visa positivt (iaf de sjukvården använder och clearblue tex)
    Tråkigt med ännu ett mf för dej iaf

• babblar på

MTA: vill bara säga att om det skulle varit ett x så är det ingen fara när värdet ligger på 2. Då har det gått bort av sej själv. Så har de iaf sagt till mej

mizzT: endel känner ju i v 11 har jag läst. Man kan ju tänka sej att vi känner efter mer än andra. Jag tycker det är jättekonstigt att man inte känner den så fort den börjar röra sej men man har väl inga känselceller där

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8