• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

ginkgo: måste ju bara förtydliga att jag menade att denna gången hade jag symtom av nåt? men har inte haft av prog de andra gångerna. Du hade ju ont i tuttarna nu men brukade inte ha det..det tolkade jag som samma som att jag mår illa nu men inte brukar
    Jag hoppas att det är nåt bra!

• babblar på

Iske: håller tummarna för dej

MWB : håller tummarna för plus hos dej (jag skulle nog ta prog )

• babblar på

MWB: min hjärna är inte som den borde (gravsymtom?) men jag har för mej att jag tog dem 2 dagar efter

• babblar på

Snozie: Hoppas att det är bäbis jag känner. Är rädd att det är nåt fel men hoppas att det är bara är en frisk bäbis som rör sej Har känt det till och från i tre dagar. Idag har jag knappt mått illa alls så jag hoppas att det är okej

Jobbigt med din värk! Men när man tänker på det så borde det kanske kännas mer för dej än en med odelad livmoder. Fast jag tror att jag har hört att endel "normala" också har ganska ont ibland.

Lycka: Har tyvärr ingen koll på alla värden med trombocyter osv
    Mitt järnlager har jag tagit nya prover på men inte fått svar än..minns inte vad jag hade sist tyvärr
    Jag äter femibion 800 nu. De innehåller massor av folsyra och endel b12 osv men inget järn. De är gjorda för gravida de 3 första månaderna sen ska man byta sort

• babblar på

Lycka: nä jag tror inte det är järn i de tabletterna man äter sen heller? Har faktiskt inte kollat än så jag är itne säker. De här första pillerna står att de bara äts till slutet av v 12+ och sen ska man ha nästa sort. Kanske är mindre folsyra i de andra?

Snozie: jag hörde nåt dumt om angelsound så jag vet inte om jag ska skaffa en sån. Vet itne vad som var dumt dock och jag kan ha blandat ihop det med nåt Man får väl se om man klarar att INTE köpa en

Hej Idun: hoppas resan varit bra!

a80: lycka till imorgon!

När kan man göra ul istället för vul förresten. DrB har bara vul eller?

• babblar på

Lycka: köper dem på apoteket. Nä ingen bokad tid men jag tänkte boka en nånstans. Lika bra att ha en tid i huvudet liksom

Mammarazzi:Skumt med minus och ingen mens. Hoppas du bara testat lite tidigt

DND: jag tycker ju inte det är värt det eftersom min omgång på det sättet inte funkade Men jag kan ju ha haft otur också eller skrumpnade ägget bara ihop eller nåt
    Jag vågade inte göra så fler ggr efter detta misslyckande

spirit: hoppas det sätter igång så du slipper skrapas. Bra med utredning iaf!

finesssan: såg din bild. Man ska kasnke be om ul istället för då petar de ju iaf inte runt därner om det är störande för bäbis

• babblar på

Poppy skönt att det gick relativt bra ändå
    Men vilken underbar kommentar av lilla Astrid. Jag blev helt tårögd när jag läste det

• babblar på

skit jag har förmycket vita blodkroppar i blodet vet inte varför..stod tyvärr inget på provsvarspappret mer än att jag hade förmånga.
    Nu är jag rädd
    Tänk om min kropp stöter bort denna graviditeten också

• babblar på

finesssan: tack vad skönt att höra! ska ringa drb imorgon och se vad han säger om det. Jobbigt att bara få ett papper att nåt är fel och ingen förklaring
    Hoppas lilla V mår bra!

grattis a80...det glömde jag ju säga! Gulligt med tummen

• babblar på

Hej alla nya. Klart att mf i v 6-7 också är mf!
    Och efter 3 mf i rad så ska man ha rätt till utredning

Iske: Åh vad bra...mysigt

tack för svar angående vita blodkroppar. Skönt att många haft så och det varit okej.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8