Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Emmisss: 21 ÄR ungt! Annars är jag en gammal gumma
Hoppas ni blir gravida snart iaf och slipper fler mf!
HK: håller mina tummar
Poppy : skönt att du vet att du får hysteroskopi
Emmisss: 21 ÄR ungt! Annars är jag en gammal gumma
Hoppas ni blir gravida snart iaf och slipper fler mf!
HK: håller mina tummar
Poppy : skönt att du vet att du får hysteroskopi
en fråga...Mama mia är de bra? Jag vill helst kunna göra ul när jag går på kontroller men det kanske man inte kan nånstans?
Var ska man gå egentligen? (sthlms-området)
Hjälp!
men hjälp...de tar 700 spänn för ett extra ul Där kan man ju inte gå om man känner att man kanske behöver göra många ul iaf
Har aldrig behövt betala extra för mina vul iaf
Krusbär: har också hört nåt dumt om dem tror jag Har bara nåt svagt minne i bakhuvudet om detta Men man skulle ju kunna testa dem..får se hur jag gör.
Lycka: jag ringde. De sa att alla gravida hade lite förmånga vita blodkroppar
Jag vet itne riktigt vad det är som gör ont på mej ibland. Men jag hörde att äggstockarna krampar lätt iaf. Vet inte hur länge de gör det. Jag får ont när jag går ibland så jag får så ministeg supersakta. Ser nog jättedumt ut
Bra att dina prover var bra!
Emma: skönt att du blir tagen på allvar och får bra hjälp. Hoppas metaforminet funkar!
Franka: grattis till plusset och hoppas allt går bra.
Linan: Härligt att lyssna på hjärtat och att allt var bra. och vad skönt att vara i v 33
Poppy: hoppas du mår okej!
Franka: det du kan göra är ju att ta serum-hcg idag och sen på måndag typ som DND sa. Vul ser de som sagt itne så mycket på.
Idun: lycka till på RUL ...även om det är ett tag tills dess Då har jag slutat med sprutor och progesteron om allt går som det ska Jag kommer nog tycka att det är läskigt men drB tycker inte att jag behöver nåt då
Skulle så gärna vilja ha ett vul nästa vecka. Ska träffa en läkare som jag hoppas vill skriva en remiss till ett. KOmmer bli konstigt att gå till nån som inte kan en massa om mf...vilket jag antar att denna inte gör
Franka: jag blödde efter prog en gång i början. Gissar att jag kom emot nåt. Vila och kolla på en kul film så hoppas vi att det slutar blöda!
a80: mysigt att kolla hjärtat och höra att det är helt bra
Mitt hb har sjunkit till 131 sen jag slutade med vitaminer med järn. Hade 141 innan.
HK: Hoppas det blir plus nu! Synd att de andra inte också tog sej för man fryser dem då va?(kan inget om sånt)
Men ett embryo är ju det enda som behövs! Håller alla tummar och tår!
jag har en jättesvacka nu. Jag mår ganska illa idag men annars är jag livrädd att bäbis inte lever. Usch vad jobbigt det är och tänk om den inte lever. Måste försöka få ett ul/vul nästa vecka.
DrB verkar inte vilja att man går där när man kommit så långt som jag. Synd för det kommer kännas jättekonstigt att gå till nån som inte kan nåt