Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8
Idun - hoppas att det gått bra idag!
bp - håller tummarna för dig!
Idun - hoppas att det gått bra idag!
bp - håller tummarna för dig!
Åhh vad underbart Idun, sov gott!
LillaD - skönt att du fått träffa sjukgymnasten idag, hoppas att hon kan hjälpa dig, fy att du ska behöva ha så ont. Har du gjort illa dig, eller har det "bara kommit"?
DND - jobbigt att du inte mår bra, vad det nu än beror på, hoppas det ger med sig snart, om det nu inte beror på något spännande!
mamarazzi - vill bara önska dig en underbar tid i Thailand, sola lite åt mig är du snäll, börjar se väldigt blek ut!
Mycket att gratta till idag, kul!!
bp - GRATTIS!!!
Är du fortfarande lika illamående?
Stella och Mizz Turko - grattis till !!
Spirit - Grattis till dina embryon!
Hur kommer det sig att du ska börja med Fragmin redan nu?
Vart gör du ivf?
odd - härligt med badkar. Det är så mysigt att en kulen höstkväll krypa ner i ett varmt bad. Ha det så mysigt!
stella - skönt att ni fick se ett hjärta! Jobbigt dock med dessa läkare.....
poppy - håller tummarna för dig imorgon!
bp - jag ska göra vul hos Dr B nästa onsdag. Så ring honom så får du nog komma dit, om du vill förstås.
Kan bara hålla med i alla kommentarer om tjejen som ljugit, fy fan!
poppy - vad skönt att allt såg bra ut idag, grattis!
LillaD - jobbigt, jobbigt att det inte blev något denna månad *kram*
bp - inte ska du vara rädd för Fragmin inte, det är väl jättebra att du fått det utskrivet. Var det av Dr B?
Jag vet inte om det kommer att gå bra för mig denna gång, men det känns som att jag har en större chans nu med Fragmin än med T, eftersom jag redan provat det en gång.
Jag hoppas verkligen att det kan vara så att brösten ömmar till och från, för det gör de för mig. Ena stunden kan de kännas riktigt stora och svullna, men 1 timme senare känns de som vanligt igen, och då kommer klumpen i magen. Så har det varit för mig nu i två veckor, så som sagt hoppas jag att det är ok.
Cia - Det går väldigt upp och ner för mig både med symptom och psyke. Jag sover väldigt dåligt på nätterna vilket gör sitt till att humöret inte går att hålla uppe och jag oroar mig mycket och är ofta ledsen, så det är ganska jobbigt.
Tack snälla ni för era tummar, hoppas ni orkar hålla dem tills nästa vecka då jag ska på vul
Jag håller mig lite lågt nu då jag inte mår särskilt bra, jag tycker att detta är väldigt jobbigt. Jag är livrädd för vul nästa vecka, och jag är livrädd för hur jag kommer att må om det inte går bra, hur djupt kommer jag att falla denna gång, och kommer jag att orka ta mig tillbaka igen?
Tänker på er alla och sänder er alla en varsin stor kram.
Idun - grattis både till lyckat vul och till dina 12v!!
Bling - jobbigt att du är krasslig igen, ta hand om dig!
bp - hoppas blödingarna håller sig borta och illamåendet håller i sig!
Poppy - tja, brösten ömmar från och till, dock inte lika svullna som de var för någon vecka sedan samt ont i svanken från och till.
Däremot så har jag senaste dagarna fått ont i magen, inte i livmodern utan i "vanliga" magen vilket är jobbigt, kanske pga stress och oro?
Jag har ju bara dåliga erfarenheter av vul så jag kan inte säga att jag ser fram emot morgondagen men det ska bli skönt att få det avklarat.
Hoppas det går bra för dig på fredag och att du får en bm då trivs med!