• Lycka77

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8

mwb - hoppas det går bra för dig idag!

DND - tråkigt att det inte blev ngt denna månad

bebis igen - grattis!!

bp - jag känner mig också helt ogravid, och efter min magsmärta förra veckan är jag livrädd att ngn har hänt. Men jag ska iväg till läkaren i morgon och får då svar.

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Lycka77

Krusbär - Grattis till pluset!
    Crinonerester kan verkligen skrämma livet ur en, hoppas blödningen avtar snart.

Iske - Kul med utbildningen! Hoppas att det löser sig!

Kajolajo - beklagar verkligen kan tyvärr inte hjälpa dig med läkare och prednisolon, kan inte Fragmin el dyl vara till hjälp? Rekommenderade din läkare Prednisolon?

• Lycka77

Krusbär - Japp, Oftast åt det rosa hållet men även med inslag av brunt.

MTA - vad roligt, grattis!
    Hur kommer det sig att det inte är ngn kö? Det verkar ju som det kan gå riktigt snabbt!

• Lycka77

MTA - Vilket äventyr att vara borta så länge, men det är klart att det är svårt för många att vara borta så länge, hur löser ni det med boende där mm? Är Astrid adopterad från Kenya?

Franka hur har det gått för dig idag, har du jobbat? Hur känns det?

• Lycka77

mwb - åh det var väldigt tråkigt, säger som bp - jobbigt att få upp hoppet och sen bli så besviken igen många kramar

Franka - skönt att det gick bra att jobba och att du verkar ha bra arbetskamrater, det betyder mycket!
    Håller tummarna för att du ska få berätta en toppen nyhet efter nyår!

• Lycka77

Krusbär - håller tummarna för att allt kommer att gå bra för dig!

bp - kom iväg på ul idag? Härligt att allt såg bra ut, grattis!

Iske - tråkigt att det inte gick att ordna med utb. men nu har du ju bebbe att se fram emot istället!

DND - kan tyvärr inte hjälpa dig, men kan det inte gå bra att lämna det dag 4 då om Dr B sagt så? Man kanske får ha med i beräkningen då att man lämnade det på dag 4 istället.

Det gick bra för mig idag också, bebben låg dock knasigt till så det var svårt att kolla igenom organ odyl, men huvudsaken att han fortfarande lever, så tar vi resten vid rul.

• Lycka77

MizzT - det var ingen dålig mage härligt!

• Lycka77

Värst vilken pluttig mage du hade med E, Cia. Inte konstigt att du klarade dig utan mammabyxor så länge.

• Lycka77

mwb - skönt att det iaf inte verkar som det är ett x och att läkaren äntligen hörde av sig.

mizzT - hur låga är dina värden nu då? Läkaren som jag har kontakt med på spec.mvc anser att så länge TSH ligger bra så gör det inte så mycket om T3 och T4 ligger lite utanför gränserna.

Cia - på jobbet mottogs nyheten med ett försiktigt grattis och "vi håller tummarna" så det gick bra, hade inte förväntat mig så mycket annat, deras frågor kanske kommer smygande med tiden.
    På svärfars 70-års kalas var det andra bullar, där var det ingen hemlighet. Jag och K hade bestämt att vi inte skulle prata om att jag var gravid igen även om någon frågade, men så lätt blev det inte. Det första som hände var att en tant, som jag träffat en gång tidigare, högt och ljudligt gratulerar mig och klappar mig på magen och börjar prata om mina tidigare mf......och så fortsatte kvällen. Det var skönt när kl blev 20 och Idol började så jag fick en anledning att dra mig undan.

• Lycka77

Hej Poppy, skönt att se dig igen. Förstår att ni fortfarande har det väldigt jobbigt.
    Vad skönt att det kändes bra att gå till kuratorn, är det någon som ni ska ha fortsatt kontakt med?
    Hoppas att det även går bra med läkarbesöket nästa vecka, och att du inte ska behöva tjata för mycket för att få den hjälp du behöver *kram*

Vilken bra artikel och vilken bra studie, hoppas den får mycket uppmärksamhet!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 8