Inlägg från: Missboss |Visa alla inlägg
  • Missboss

Umeåmammor januari-februari?

Äntligen bebis: Vi satt oxå i det inre rummet, men vi kom inte dit förrän strax efter åtta. Jo, man får passa på för det lär inte bli så ofta sen

Fia: Äh, jag känner mig oxå lite fåning men så länge man kan roa någon annan så. Sen satt jag och funderade på att det lär ju första och sista gången man gör något sånt här. Andra barnet lär man inte va lika till sig över på samma sätt som nu. Då har man ju gjort allting en gång redan så man går på rutin då

• Missboss

Onsdag har jag oxå yoga. Premiär i morgon

• Missboss

Fia: Vi kan ta yoga på en lunch här i vännäs

• Missboss

Ev, så hakar jag på. Får se om sambon ska upp till Luleå och jobba under den helgen.

Tack för igår förresten!!! Mycket trevligt att träffa er alla igen.

• Missboss

Hallo allesamman!!

Kortet från fikat i måndag har jag inte hunnit med. Det var yoga igår och sedan behövde jag lite tid i soffan så jag försöker ta nya tag i kväll

Mjölk: Tack, jag handlade lite i strl 50, mer i 56 och sedan var det någon 62 och 68.

• Missboss

icaS och abby: Yogan var jättebra tycker jag. Det var så skönt för kroppen så det här blir kanon tror jag. Vig, nä inte någonstan *skrattar* Men det var faktiskt tungt för vissa muskelgrupper periodvis. Men å andra sidan är jag oerhört otränad.

icaS: Hoppas verkligen att du klarar dig lääääänge ifrån att den börjar göra ont.

Aurora: Simning kan jag tänka mig någon gång för det är skönt!!!

Middagen avvaktar jag med lite. Ev så ska sambon till luleå och jobba nästa helg så det skulle ju passa perfekt

• Missboss

Jummie: *skrattar oerhört gott när jag ser synen framför mig* Jättebra idé att vi kan gå och simma tillsammans.

Precis som Jummie säger så var yogan underbar. Jag slocknade en stund där på slutet.. Det var såååååå skönt!!!!!!!!! *myser*

• Missboss

Elsakling: Hoppas att allt går bra för dig. Inte roligt att behöva gå hemma pga av något sådant å så tidigt dessutom.

Simning blir i såna fall kvällstid för min del. Ska sätta mig och fixa över korten från fikat i måndags nu

• Missboss

Tjejer!!!

Nu finns sista bilden i mitt galleri att hämta. Hoppas jag fick alla namn rätt, korrigera mig annars så ändrar jag och laddar upp ny bild.

• Missboss

*suckar* Tänk om man hade en härdad mutta *svär åt den där* Jag är såååå less för nu har jag min 7 svampinfektion sedan jag blev gravid *skriker* Fast den här gången hade jag i stort sett inga symtom *wow*. Så jag behöver då inte ens bubbla för att få skiten!!!!

Som min bm sa: vissa kan få KRONISK SVAMP under graviditeten *ryser av skräck*

Svar på tråden Umeåmammor januari-februari?